dinsdag 17 februari 2015

vegetarish zijn

Hoi Hoi
Heel veel mensen denken dat het Moeilijk is om vega te zijn. ik zelf ben Het al 6 Jaar en ik ben er pittig trots op. Vooral als groot dieren lief Hebber
Het voelt voor mij fijn niet verantwoordeijk te zijn Voor de dood van een dier. er zijn zoveel vervangers. die . . . Ja net 20 lekker zijn . Wat door Mensen anders Word beweerd.
Help een dieren leven. die dieren willen net zo graag leven als wij dat Willen . en dat verdienen ze Ook  net zo Hard.
vervangers kunnen groenten zijn , Maar ook ei. en natuurijk vegavlees. probeer de vega kip en Hamburgs Van Het Merk de vegetarishe Slager eens. of de kaas burgers van Milner ! neem eens een kijkje Op Het vegetariste deel van de Supermarkt. probeer wat je lekker vind en misschien Haal ik 1 van mijn lezers over:)
love
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!