zondag 5 oktober 2014

De beste herinneringen


Ik heb zoveel leuke, maar ook minder leuke herinneringen. En ik ga jullie mijn leukste herinnering delen!




Mijn leukste herinnering is de tijd die ik had met mijn beste vriendin, het eerste jaar dat wij vriendinnen waren. Het tweedde jaar is heel erg veranderd, want ze kreeg vriendjes, verliet mij voor hen, en ik voelde me verraden. Het vervelende is dat ik haar probeer te haten en te vergeten, ik dat nooit kan, omdat ik weet dat ik er zelfs nu onze vriendschap over is nog altijd en klein kiertje van de deur open staat, en bij haar heeft die blijkbaar altijd dicht gezeten, waarschijnlijk was het een doorzichtige deur. Waar ik blindelings langsheen heb gekeken. Dom.

Maar goed, ik had het altijd zo leuk met de 'oude' haar. Leuke dingen doen, nooit alleen maar nee altijd samen het avontuur aan gaan, als zussen. Ik herinner me nog wel dat we in de stad liepen en we voor de lol een kerk in liepen en alleen maar in de lach schoten. Hand in hand lopen, samen naar de film, naar pretparken, naar het bos...  Lekker just dancen met z'n tweeën, logeren, bijna elke avond met elkaar op 1 fiets rondreiden door het dorp, tijden dat ik nog wel op haar nummer 1 stond zoals zij altijd bij mij heeft gestaan. Dat waren de beste herinneringen die ik heb gehad.


 Er waren natuurlijk ook minder leuke. Hoevaak ik wel niet gedumpt ben voor een jongen. Aan de kant gedrukt ben. een jongen boven mij verkozen is. Altijd kwam het weer goed, omdat ze mijn zus was. We gaven elkaar een dikke knuffel en het was weer goed.
Maar dit keer is het goed mis gegaan, we spraken nooit meer af, want ze mocht nooit naar buiten zij ze. maar toen kreeg ze weer een vriend en daar was ze elke dag mee, dat maakte me verdrietig want tegen mij zij ze dat ze niet naar buiten mocht door de week en in weekenden aan huiswerk moest werken want ze had examenjaar.

Maar ik heb me vergist. De oude haar is weg en de nieuwe is niet echt bepaald een vriendin die bij mij in de smaak valt. Niet mijn typ
alle beloftes, allemaal weg
ik mis de vriendin waarmee ik in eerste instantie bevriend ben geworden, maar zij is weg.


Forever is a long time and maybe forever was too long for us

Dear best friend,
i miss the old you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!