maandag 13 oktober 2014

film acteren?!

Halloi!

Ik heb afgelopen weekend school gehad, ja school. Ik volg een buitenschoolse opleiding tot filmacteur.
Hierbij heb ik les gekregen van Joost Buitenweg onderandere 2 jaar lang te zien geweest in GTST en in veel meer series en films.

Zaterdag hebben we theorie en praktijk gehad, hierbij kregen wij veel uitleg over acteermethodes, en we moesten een script leren en die opnemen. Zondags gingen we verder met dat script, en proberen het nog meer over te brengen, toen kregen we nog 2 andere scripts. De ene moesten we niet leren, maar doorlezen, bedenken hoe je personage is (mijn personage heette Aisha Amal voor zover relevant :D) en bedenken waar het zich bevond, toen moesten we het opnemen en improviseren, hier kreeg ik veel complimenten over omdat het echt overkwam, het was een mooie scene,

Hij heeft ook gezegt je moet denken wat zou ik doen in zon situatie niet wat zou Aisha doen bijvoorbeeld.

Ik ben in 2 dagen veranderd in drie personages, Eva, Aisha en een dochter :D

Toen moesten we ook nog een scene spelen die we uit ons hoofd moesten leren thuis, Nou die ging ook prima, ik had volgends hem een perfect begin stuk, ik maakte het echter en spannender om eerst te wachten met praten enso en eerst de medespeler aan te kijken en steeds weer weg te kijken.

Zondags hebben we eigenlijk de hele dag opgenomen.

I loved it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!