woensdag 1 oktober 2014

favorites: Boohoo

Halloi!

Dit is mijn derde en laatste (voorlopig) Favorites op een rij, eerste dag van de nieuwe maand! Dit keer van Boohoo, en het kan van alles zijn! Dus lees gauw verder!

Deze chiffon maxi dress vind ik echt iets weghebben van een prinsessen jurk. Mooie paarse kleur en ik hou van chiffon, ik vind het echt een hele mooie stof
Je kunt het hier bestellen

Ik zag deze maxi jurk en ik dacht wauw, dit is zo'n mooie jurk! ik hou van de kleur en de vorm. Hmmm had ik maar zoveel geld dat ik alle jurken kon kopen die ik tegen kwam!
Bestel hem hier!

Deze blauwe skaterdress met seethrough mouwtjes is super licht van kleur, en het heeft een tailleband, om je taille te accentueren. Je kunt hem hier bestellen

En dan deze skaterdress, met leuk detail onder de borst, en een sweetheart neckline met hangende mouwtjes. Meerdere lagen rok, en verkrijgbaar in zwart en een lichtere kleur.
Bestel hem hier

Dan als laatste want anders zie ik weer teveel :D Deze joggingbroek werd ik gewoon verlieft op, ik wil hem meteen hebben voor sporten. Leuk detail met nummer achterop.
Bestel hem hier





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!