maandag 29 september 2014

Forever21 favourites: Playsuits

Halloi!

Vandaag weer een favourites van de forever21. Weer laat ik jullie mijn favoriete kleding items zien van een bepaalde winkel en vandaag van de forever21, categorie Playsuits!

Let's start!!!!

De eerste!



Dit is een kort Playsuit 'romper". Het bevat een elastieken taille band, waar ik zelf erg fan van ben, en een sweetheart neckline. Erg chiq voor een feest of voor het uitgaan.
Je kunt hem hier bestellen

Dan nummer twee:

Dit is ook een kort playsuit "romper". Deze romper is 'pleated' bij de taille, het heeft spagettibandjes met kant, en onderaan zit ook kant.
de romper heeft kleine zakjes aan de zeikant. Hij is hier te bestellen

Dan als derde:

Deze vind ik leuk omdat hij zo simpel is, hij is strak om de taille en hij accentueert dat dus mooi, zoals je waarschijnlijk al merkt hou ik erg van mijn taille te accentueren. omdat dit het smalste deel van het lichaam is bij mij.  Het is een suit die je opzich overdag als zowel bij het uitgaansleven kunt dragen.
Hier bestellen

En dan last but not least:



Nog even een leuk lang playsuit. Hij heeft kant aan de bovenkant en is helemaal zwart met een halter neckline. Je kunt hem hier bestellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!