donderdag 11 september 2014

De selfie tag!

Halloi!

Ik heb een eigen tag bedacht, de selfie tag! dus deze ga ik vandaag doen. ( sorry voor de late upload, ik was de hele dag in de weer met het ziekenhuis!)


1. hoeveel selfies maak je per dag?
Hmm dit verschilt heel erg! Ligt er ook aan of me haar goed zit, me make-up goed zit of als ik met vrienden ben!

2. Wat gebruik je om selfies te maken, je gewone front camera, een camera, of speciale 'filterapps', of misschien wel snapchat?
Ik gebruik eigenlijk altijd filterapps en snapchat, terwijl ik niet altijd een filter gebruik. Ik vind ze gewoon fijner!

3. Wat vinden anderen van je selfies?
Geen idee, ik krijg wel complimenten op instagram, maar dat hoeft niet altijd waar te zijn! Het kan ook gewoon zijn om aardig te doen. Ik ga ook niet onder de foto van me beste vriendin zetten "lelijk!"

4. Hoeveel instagram fotos heb je in totaal geupload?
Ik heb in totaal 130 instagram foto's!

5. Want vind je van het hele selfie concept?
Opzich een leuk idee, ik weet niet want als het nooit bedacht was, hadden we het niet eens gemist. Er is niks bijzonders aan, maar het is toch leuk op een of andere manier!

6. Als laatste, wat is jou top 6 selfies?









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!