vrijdag 5 september 2014

Even voorstellen!

Halloi!

Welkom, en leuk dat je mijn blog hebt gevonden! Ik doe even een nieuwe introductie, speciaal voor de mensen die nu nieuw op mijn blog zijn, voor de mensen die mijn blog al kennen, morgen weer een gewoon artikel! Dus ben je nieuw? Lees dan vooral verder!




Ik ben mel, ik ben 16 jaar oud en ik hou van youtube en bloggen.

Eerst even wat feitjes over mij!

Facts!


Mijn favoriete plek is de dansschool en amsterdam<3
Typisch mij is ik kan eindeloos over dans praten.
Ik ben als de dood voor langpootspinnen en clowns.
Ik heb een beste vriendin genaamd Laura<3
Ik ben een echte dierenvriend
Ik ben een hele strenge vegetarier/veganist
Ik wil filmacteur worden, maar ook dieren helpen.
Mijn favoriete youtubers zijn cinemates en furtjuh, ook kijk ik graag naar stuk.tv , lifesplash, disfordazzle, eric, nanne, ponkers enzovoort.


Ik hou van het bloggen en het is echt iets waar ik graag mijn tijd aan besteed, dus ik hoop dat je mijn blog leuk vind en kijk gerust rond! Ik heb genoeg artikelen om even door te lezen.

Dit ben ik!



Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste artikelen? Typ dan onderin je pagina bij het balkje "follow by email" Je email adres in en je krijgt elke keer een notificatie.
Elke dag om 8 uur post ik een artikel.
Heb je vragen? Vul het contactformulier onderaan de pagina in of kijk onder het kopje 'contact'.
Volg me ook op twitter! @cinemates_avril

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!