zondag 14 september 2014

How to: Style glasses

Halloi!

Ik weet dat veel mensen er mee zitten, een bril dragen. Ik zelf ook, daarom draag ik hem nooit. Ik heb een nieuwe bril en ik vind em erg leuk, ik had em nog niet eens gekocht en ik had al 2 complimenten, waarvan onderandere een van de opticien zelf, die zij dat hij erg mooi bij mijn gezicht stond en hij goed aansloot. Dat voelde meteen goed!

Ten eerste, koop wel een bril die dus goed bij jou gezicht past! En koop er een waarvan je zeker weet dat je hem echt leuk vind, want een bril is niet niks en je kunt niet zomaar een nieuwe kopen. Behalve als je het geld er voor hebt, maar het zou zonde zijn!

Denk niet dat een bril een lelijk iets moet zijn wat je alleen ziet bij slecht ziende mensen, dit is niet waar! Zie het als een accessoire, veel mensen dragen ook brillen die het helemaal niet nodig hebben!

Dus voel je niet minder omdat je een bril draagt!

pas je oog make-up aan! Neem wat beige/goude oogschaduw op en een paar lagen mascara om je ogen niet weg te laten vallen achter je bril!

Als je een schuine pony hebt, laat die dan hangen en doe een leuke bouncy staart in! Doe wat mouse in je haar.

Zorg dat je glazen schoon zijn! Niets ziet er onverzorgder uit dan vieze glazen!

LIefs,
mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!