woensdag 24 september 2014

Huiswerk plannen

Ten eerste, sorry dat ik lang geen artikel heb geschreven, ik heb het heel erg druk!

Ik ga het vandaag hebben over huiswerk plannen!
Heel veel mensen vinden het lastig, elke keer weer. Daarom geef ik wat tips.

Als eerste, probeer zoveel mogelijk op school zelf te doen! Zo heb je er thuis minder werk aan en heb je meer tijd voor leukere dingen.

Doe het grootste werk als eerste, dan ben je daar vanaf!

Doe daarna alle kleinere werkjes.

Wat handig kan zijn is om je huiswerk ook in je telefoon agenda te zetten, zo krijg je een melding van te voren dat je snel nog even moet leren, want die toets of tentame komt er nu toch echt aan!

Hij was kort, zoals ik al zij ik heb geen tijd. In het weekend probeer ik even voor 2 weken vooruit te schrijven zodat ik zeker ben van een artikel elke dag!

Liefs,
Mel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!