woensdag 3 september 2014

daily life: Bloggen, school en youtube

Halloi!

Dagelijks ben ik wel bezig met mijn blog, het is lastig om inspiratie te halen, als je elke dag wat moet schrijven, wat ook nog eens intressant is om te lezen. Ik vind het fijn om van te voren te werken, en mijn laptop mee te nemen naar school en daar lekker gaan bloggen!

Ja dat is het voordeel bij mij, ik doe een opleiding, en ik ben dus verplicht om een laptop mee te nemen, handig, want als je even niks te doen hebt kun je lekker aan je blog gaan werken en artikelen schrijven. Heerlijk!

Ook als ik al een video heb gefilmt voor youtube, maar nog niet gemonteert heb, ga ik daar ook gewoon mee aan de slag op school. Dan hoef ik dat allemaal thuis niet meer te doen. Het grootste voordeel aan school!

Dagelijks ben ik wel op mijn blogger dashboard te vinden en ben ik met vanalles bezig, de ene keer is het de layout waar ik aan sleutel. En de andere keer ben ik bezig met artikelen vooruit schrijven zodat ik 2 weken lang niks meer hoef te schrijven.

Ik neem mijn laptop dus echt overal mee naar toe!
Waar neem jij je laptop allemaal mee naar toe?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!