donderdag 4 september 2014

#leukgenoeg

Halloi!

Ik moet even zeggen, dit is echt zo'n goed idee geweest! Het idee was van Rutger Vink ook wel Furtjuh op youtube, ik ben een hele grote fan van hem, en vandaag heeft hij een eigen lied plus videoclip geupload genaamd #leukgenoeg

Het gaat over jezelf liken, omdat je eigen like belangerijker is dan die van iemand anders. Rutger heeft mij met dit liedje laten huilen, want dankzij hem weet ik, ik ben ook #leukgenoeg
Ik Hoef niet te veranderen voor anderen, Want als ik me fijn voel met hoe ik nu ben, dan hebben anderen pech.

Dat geld ook voor jou, ja jij. Jij die dit nu leest. JIJ bent #leukgenoeg

Upload een selfie op instagram met #leukgenoeg en like je eigen foto! Wees niet bang om jezelf je liken.

Ik wil rutger bedanken, want jij hebt vandaag zo'n lach op me gezicht gebracht


Iedereen zou moeten durfen om je eigen instagram foto te liken, en in het algemeen jezelf leuk te vinden. Niks aantrekken van mensen die zeggen "wow het is wel heel erg vriendloos als je je eigen foto gaat liken"
Nee niks niet vriendloos, je vind jezelf leuk en dat is het belangerijkste wat er is

Kijk hier het clipje en liedje
Dankje rutger, je bent de beste

Xxx mel

Volg me op twitter! @milkyfursday

1 opmerking:

bedankt voor je reactie!