dinsdag 16 september 2014

TAG: it's weekend!

Halloi!

Vandaag al weer een tag, ik hoop dat het nog leuk is al die tags hehe.

Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?

Nee gewoon zaterdag en zondag! Af en toe ben ik ook de vrijdag en maandag vrij.

Hoe laat sta je op in het weekend?

Hmmm ligt er aan, Ik ben niet echt een uitslaper dus meestal gewoon 7 uur (ja, ja dat klopt) of 8 uur. Maar soms wel 12 uur.

Hoe ontbijt je in het weekend?

Drinkbouillon, of niks.

Hoe ziet jou weekend er meestal uit?

Youtube, blog, youtube, blog, youtube, blog.... haha en dans natuurlijk:)

Wat doe je het liefst in het weekend?

Het bovenstaande, walibi gaan met vriendinnen, met mijn beste vriendin het dorp onveilig maken of gaan shoppen. Naar Amsterdam gaan!

Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?

Ik ben geen planner, ik zie allemaal wel wat er op mijn pad komt.

Ben je ook bezig met studie of werk in het weekend?

Of je het echt 'bezig' kunt noemen is nog maar de vraag, maar ik ben af en toe op zondag wel even bezig met huiswerk...

Hoelaat ga je naar bed in het weekend?

Meestal rond half 1/1uur snachts/sochtends, behalve als ik heel moe ben.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!