vrijdag 12 september 2014

Revieuw: Rimmel london lasting finish lipstick

Halloi!

Ik heb weer eens een nieuwe lipstick gekocht! Eindelijk een mooie paarse kleur. Het is de rimmel london lasting finish lipstick, de kleur 120 Cutting edge
Lees gauw verder als je meer wilt weten over deze lipstick!





Op de foto hierboven zie je de lipstick al!

Laten we beginnen met de prijs. De lipstick kostte 9 euro en je kunt hem eigenlijk bij bijna elke drogisterij kopen, waar ze Rimmel London verkopen.
Ik ben normaal niet zo'n fan van rimmel, maar de lipsticks vind ik helemaal geweldig! Ik had al eerder een revieuw gemaakt over een soort krijt achtige lipstick/gloss. En nu heb ik deze van rimmel gehaald!

Hij smeert heel goed, 1 a 2 keer over je lip heen en er zit genoeg, nou heb ik het probleem dat ik niet zo'n held ben met lipstick aanbrengen en heel vaak naast me lippen zit, dus ik moet wel vaker!

 Hij blijft bij mij opzich best lang zitten, na 4 uur
werk ik bij, maar het kan ongeveer wel 5/6 uur houden
 Het is een erg opvallende lipstick, maar wel een hele bijzondere. En een hele mooie kleur pigmentie!
Hierboven zie je de verpakking, het is niet veel bijzonders, gewoon een zwart stickje, met een schuin aflopende dop die je niet goed op de foto kunt zien. Boven op de dop zit het logo van rimmel london, en in het midden zit een zilvere 'riem' 

 Op de foto's lijkt de lipstick misschien meer roze/paars, maar in het echt is die wel echt paars. Ik heb er een scherpstellend filter op, maar niet denken dat daardoor de kleur anders is! Als ik zonder filter had zag die er roder uit dan hij was, bij deze ook maar dit is meer naar de echte kleur dan zonder filter.
 De lipstick heeft een soort fruitgeur, hij ruikt heerlijk! Gelukkig niet zo'n stinklipstick :)
 Hier zie je de onderkant, hij is in spiegelbeeld, maar daar kun je zien welke kleur je hebt. Deze is dus 120  cutting edge.
 Zo ziet de stick eruit! Deze kleur paars is het. Je ziet me lippen op de achtergrond ook een beetje, dat is de juiste kleur!

 Hier lijkt hij wel heel erg rood, dus let even niet op de kleur, dit klopt niet. Hij voelt fijn aan op je lippen, niet plakkerig en ook niet droog.
 Even lekker een hapje nemen :) nee grapje hoor! Tuurlijk niet.
 Conclusie: Deze lipstick vind ik geweldig! Niet te droog, lekker uit te smeren en blijft goed zitten! Zeker even proberen!

liefs, mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!