zondag 7 september 2014

It's Autumn time!

Halloi!

Het is alweer bijna herfst, voor sommigen super, maar voor sommigen ook niet. Zoals ik.
Ik ben namelijk een echte zomerliefhebber, en ten tweede, herfst haat ik vanwege al die spinnen. En met een spinnenfobie is dat niet bepaald toppie.

Maar er zijn natuurlijk ook voordelen aan herfst. Zoals leuke nieuwe herfstkleding!
Als je tips over kleding in de herfst wil, lees dan vooral verder!

Oke als allereerste, SKATER SKIRTSSSS. Oke je weet vast al wel dat ik helemaal niet van rokjes/jurkjes hou, maar skaterskirts en skaterdresses zijn voor mij prima te doen.
Voor de herfst vind ik een bordeaux rode skaterskirt het mooist, met een mooie zwarte legging/panty eronder, en een leuke sweater.
Deze foto is een beetje zomers, je moet ook niet op het topje letten maar het gaat even om de kleur van de rok.

Dit is ook nog een voorbeeld van een mooi fluwele bordeaux rode rok, je moet weer even niet op het topje letten. En niet op de blote benen.

Hier heb je een voorbeeld van het zelfde, maar andersom. Dus de legging in bordeaux rood en het rokje zwart. Hier zie je een skirt met een sweater erop, al vind ik dit wel een meer lente achtige sweater.

Hier zie je ook nog een voorbeeld van een skaterskirt met een sweater erop, hier draagt ze een zwarte panty en een zwarte skirt, met een legerjack in haar hand, die kan er natuurlijk als het echt koud is altijd nog overheen

Dit is dus wat ik een typische herfst look vind, Qua haar vind ik hierbij los het mooist, lekker warm in je nek. En dan met een leuk herfst gerelateerd haar acceciore  ( hoe schrijf je dat? Sorry :D ) erbij, dat maakt het helemaal af en toch nog iets bijzonder, misschien een haarband? Of een leuke bordeaux kleurige strik, of met blokjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!