woensdag 17 september 2014

Op kamers?!



Halloi!

Ik heb in het vmbo al 4 jaar lang les dierverzorging gehad, nu doe ik ook nog de mbo opleiding dierverzorging, en weet je wat? het is niks voor mij. Ik ben de grootste dierenvriend die je je kunt indenken, maar het werk is TE ZWAAR  voor mijn gewrichten en zelfs de dokter heeft het mij afgeraden.

Nu ben ik van plan op kamers te gaan, en dan ook nog net weer in Amsterdam, de duurste kamerstad in nederland volgendsmij. Maar dat heb ik er dan wel voorover.

Ik heb wat onderzoek gedaan over alle kosten dat het op jezelf wonen wel niet meebrengt. En uiteindelijk is dat wel rond de 1200 per maand. Dat ga je natuurlijk niet allemaal redden met je baantje in de supermarkt of kledingwinkel. Dus lenen word een enige optie. Want waarschijnlijk word de studiefinanciering eruit gehaald. Stom!

Maar weetje dit is iets wat ik supergraag wil, en als ik iets wil ga ik er voor hoor! Zeker weten!

Wat voor opleiding wil jij gaan doen?
Heb jij nog tips voor mij? Of een idee wat je allemaal moet betalen als je op kamers woont? Tips en hulp is altijd welkom! Laat het achter in de reacties of vul het contact formulier onderaan mijn website in, mailen mag natuurlijk ook!

Liefs, mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!