zaterdag 6 september 2014

bucketlist! Levend call of duty

Hee allemaal!

Aangezien ik van schietgames hou, en van stoere dingen, en ik altijd al een keer met een geweer heb willen schieten en door een gebouw heb willen lopen dat zo'n call of duty uitstraling heeft, en dan daar doorheen lopen met een geweer... sorry ik word erg druk als ik het hierover heb omdat ik het zooooo graag wil!

Nouja waar ik het dus over heb is: levend call of duty! Dat lijkt mij zo geweldig!
Niet dat dat bestaat, maar alles kan als je er voor gaat.
Ik wil het zo graag een keertje doen!
Het liefst vandaag nog maarja, misschien kan ik voor mijn volgende verjaardag wel het leger vragen of ik mee kan doen met zo'n oefening, waarbij ze schieten (met geweren waar geen echte kogels uitkomen) en mensen neerschieten en door huizen heen rennen enso...

Nouja ik weet dat je daar echt niet zomaar aan mee mag doen, HELEMAAL niet als je 17 word ( volgendjaar mij pas) denk dat je sowieso wel 18 moet zijn. Maar ik wil het gewoon proberen!

Ik haal het liefst alles uit mijn leven en wat ik dan kan doen wil ik ook doen. Zoals mijn nummer 1 bucketlist dingetje naar amerika emigreren.

Nouja ik ga iniedergeval informatie zoeken over dit, weten jullie misschien een mogelijkheid?
en dan bedoel ik natuurlijk niet meedoen met een mega grote belangerijke oefening, maar gewoon een keer met een gewone training voor militairen, als ze een huis moeten invallen ofso.
Oke ik wil te veel, en al is dit onmogelijk. Ik ga er wel voor. Ik weet dat het niet geheel onmogelijk is omdat er wel eens vaker mensen hebben meegedaan.

Nouja, wish me luck!

Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!