donderdag 16 oktober 2014

Het verhaal achter mijn selfie

Halloi!

Het spijt me zo erg! Ik heb zoooo lang niks meer gepost en dat komt echt door tijd te kort, vandaag leek het me een prima moment het bloggen weer op te pakken.

En nu denk je misschien, waarom vandaag? nou kijk, vandaag heeft rutger, AKA furtjuh zijn nieuwe liedje online gegooit! En het heet Het verhaal achter mijn selfie.
En wauw, ik heb er gewoon geen woorden voor. Het is zo zo zo zo waar! En zo herkenbaar!

even kort samengevat, het gaat erover dat dat je wel een hele vrolijke en blije selfie ziet, maar dat betekend niet meteen dat die persoon op die selfie, ook altijd vrolijk is, of ook echt vrolijk was op het moment dat diegene de selfie maakte. Het verhaal erachter kan totaal anders zijn, Diegene kan problemen thuis hebben of zelf problemen hebben. Dus zegmaar een soort 'Fake" lachen.

Heb je hem nog niet gehoord? Shame on you! Nee hoor grapje! Maar dan raad ik je echt aan om hem te luisteren! Niet verplicht, but you'll love it!


Zondag ga ik naar halloween fright nights en als ik het onthou ga ik vloggen ( en als ik genoeg geheugen heb) maar dan zien jullie het wel verschijnen! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!