vrijdag 3 oktober 2014

Youtube kanaal van Carre Albers!

Halloooiii!!

Vandaag weer eventjes iets over youtube, wat aardig lang geleden is voor mijn gevoel!

Dit keer staat Carre Albers in het zonnetje. ( sorry! Ik weet niet hoe ik een streepje op de E moet doen #schaam )

Ik hou van Carre! Ze is zo knap, niet normaal. Ik wou dat ik zo mooi was. maar helaas. Ze heeft zulk mooi haar en ze is supergrappig!
Zometeen plaats ik al haar video's in deze post, maar eerst even een foto van carre, zodat je weet hoe ze eruit ziet (knap!)
Dit is haar dan! Carre Albers!
 Hoezo "ik-ben-gemaakt-om-model-te-zijn" 

Hier als eerste mijn favoriete videos van carre! (wat ze eigenlijk allemaal zijn, maar als ik echt ECHT moest kiezen) 

favorieten




De rest (wat eigenlijk ook mijn favorieten zijn)


Oke dit word wel heel veel, ik heb volgendsmij niet alles, check voor alles even haar youtube kanaal carre albers

Zeker waard om te abboneren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!