donderdag 2 oktober 2014

Outfit favourties: winterjassen van o.a. Boohoo, forever21.

Halloi!

Gisteren had ik weer even een forever21 favourites en vandaag weer een kleding favorites maar dan van boohoo en forever21, en dan over winterjassen!

Enjoy!


De eerste!

 Dit is een lange jas tot net over je kont. Het is een gewoven jas, hij is niet heel erg flatterend maar daardoor vind ik hem wel fashionable. Het moet je maar staan.
Je kunt deze mooie jas van de forever21 HIER BESTELLEN


















Nummer 2!

Deze jas van de forever21 vond ik zelf erg mooi! De marine blauwe kleur is voor mij sowieso een pluspuntje, ik hou van die kleur. Ja ik weet niet echt wat ik er nog meer van kan zeggen maar deze ga ik iniedergeval bestellen. hier kun jij hem ook bestellen

Nummer 3 van Boohoo!

Deze oversized Boyfriend Coat van boohoo vind ik erg mooi, de kleur aubergine ook! Hij heeft niet veel vorm en dat (vind ik) maakt het mooi!
Hier kun je hem bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!