dinsdag 9 juni 2015

All time favourite foundation | TFS

Haaaayy
Zo zo, dit was lang geleden! Ik kan ei-nde-lijk weer bloggen wegens persoonlijke redenen. Jippie!
Ik begin direct met een revieuw. Foundation is (vind ik) het lastigste om te vinden. Je moet de juiste kleur vinden want je wilt er niet uit zien als een sinaasappel. Maar je moet ook de foundation hebben die goed is voor jou huid, die goed genoeg dekt (als dat je wens is) etc.
Ik heb nooit echt een fijne en goede foundation kunnen vinden. Ze waren allemaal te rozig. Meestal vond ik die van het DA merk dan het fijnst
Nu heb ik dan eindelijk een foundation waar ik echt blij mee ben! Hij is alsnog een beetje rozig maar hij is zo fijn! De kleur die ik nodig heb waren helaas allemaal al aangebroken maar ik nam er toch 1 mee om te testen. Volgende keer kijken of ik niet de lichtste kleur moet hebben, zodat het niet roze word. (Wat apart is want ik heb een heel licht getinte huid, maar moet altijd de lichtste hebben)
Oke, dan nu de foundation. Hij is in mijn ogen goedkoop voor een foundation. Alsnog veel geld voor make-up, maar het is nou een maal duur :(
De foundation is van Catrice en het is de Catrice all matt plus. Het komt in een mooie matte verpakking, ik vind het helemaal leuk.
Deze foundation is matt, het zorgt er dus voor dat je gezicht niet gaat glanzen. De verpakking zegt dat het 18H lang volhoud. EN de foundation is olie vrij, ook altijd fijn!
Toen ik hem aanbracht merkte ik meteen dat je niet veel foundation nodig hebt om je gezicht goed te bedekken.
Eerst draaie ik aan de dop, en kwam er een of ander raar stokje uit. Toen kreeg ik de tip dat je de dop niet open moet draaien maar moet trekken en dan verschijnt er wel een pompje! Dus een tip!
Het smeert lekker uit, het dekt heel goed (voor mij). Ik heb de kleur 0.15 vanilla beige. Dit is de op 1 na lichtste.
Voor deze prijs is dit een prima foundation.
Deze foundation kost 6.59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!