woensdag 10 juni 2015

Revieuw: Glitters en maskers in 1 | TFS

Hoi hoi!
Meestal vind ik een maskertje na het douchen heerlijk en toen ik door de kruitvat liep en ik dit glittermaskertje zag, wist ik dat het voor mij bestemd was!
Ik had trouwens echt geen idee wat de geur was of wat er in zat, ik nam het mee vanwege hoe het er uit zag en de naam. En de glitters natuurlijk.
Toen ik het opende zag ik meteen dat er veel in 1 maskertje zat. Je moet een dun laagje opsmeren, ik hield wat over (heel wat) en ik heb het zoveel mogelijk verdeeld want ik haat het om dingen weg te gooien die nog goed zijn.
Het had een heerlijke frisse geur, beter kan ik het niet omschrijven. Het had een blauwige/paarse gloed, alleen de glitters waren nergens te bekennen. Nouja dat is ook niet waar, als je heeeeeel goed keek zag je wel de glitters. Voor de rest was het gewoon een doorzicht masker, die verfrissend aanvoelde.
Het is een peel of mask, dus na 15/20 minuten relaxen kun je hem van je gezicht afhalen. Ik dee zelf na 20 minuten aangezien ik een wat dikkere laag had. Ik begon aan het masker te trekken en wat pijnlijk! Ik kreeg tranen ervan. Maar dat ligt niet aan het masker, want ik heb dat bij elk peel of mask!
Hij was er redelijk makkelijk af te halen, beter dan andere peel offs die ik heb gehad. En me huid voelde ook gelijk frisser aan.
Ik geef deze peel of mask Glitter een 7 van de 10, omdat ik hem erg fijn vond. Maar er hadden wel wat meer glitters in gemogen. Ook vond ik dat het geheel gewoon geen 8 waard was, dus vandaar een 7. Goed cijfer toch? Al met al, toch wel een aanradertje hoor!
Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!