zondag 14 juni 2015

Revieuw: Jurrasic world! | TFS

Zaterdag 13 juni ben ik naar het nieuwste deel van jurrasic park, jurrasic world geweest. Als groot fan van alle voorgaande delen moest ik hem direct zien! Zo gezegt zo gedaan.

Het was een 3D film, altijd leuk helemaal met van die spannende film. En zoals ik al dacht, wat een heeeelijke film was dit! De beste film die ik persoonlijk ooit gezien heb.
Als je fan bent van deze film is die zeker een anrader.

Het begint met 2 jongens die naar jurrasic world gaan omdat hun tante daar werkt. Ze mogen daar verblijven. Tussen de film door gebeuren er een aantal spannende dingen die ik niet ga spoilen. Uiteindelijk begint het spannende deel waar het echt om gaat en je zit soms echt even op het puntje van je stoel!
Zo komen er spannende, enge, maar ook zielige momenten voor in dit deel. Ik heb met een brok in me keel gekeken naar een goedaardige dinosaurus  die stierf.

Een afrader is om naar de film te gaan mocht je snel bang zijn. Neem ook geen kleine kinderen mee. Hij is geloof ik 12+ (ik zou hem eerder 18+ geven) maar ik hoorde een klein kind huilen in de zaal van angst, en dat is ook sneu natuurlijk! Ik vind dan dat je als moeder de beslissing moet nemen de zaal uit te lopen als je kind het eng vind, en hem niet moet vertellen stil te zijn als hij het liever niet ziet. Ook gewoon voor de andere bezoekers.

Iniedergeval, ik dwaal af. De film, daar was ik. Er gebeurt van alles en nogwat en kun je niet tegen "dood" is deze ook niks voor jou! ik zou deze film echt een dikke vette 10++ geven, ik zou hem zo nog 2 x willen zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!