dinsdag 9 juni 2015

Schaakmat | TFS

Hoi hoi!
Ik ben heel druk bezig met Wattpad, en mijn favorite boek waar ik mee bezig ben heet schaakmat.
Schaakmat is een boek over 5 beste vriendinnen die samen op vakantie gaan in de italiaanse apennijnen, super gezellig zo zonder ouders! Denk je..
Op een avondje stappen ontmoet 1 van de 5 meiden een leuke jongen. Maar wat ze niet weten is dat ze hun hele vakantie al gevolgd worden door iemand die ze kennen, iemand die wraak wil. Die neemt dit moment om haar in de val te lokken. En het lukt.
1 voor 1 verdwijnen ze. En wat gebeurt er dan als de politie niet wil meewerken, en geen onderzoek wil starten?
De overgebleven meiden zijn ten einde raad. Wil je weten hoe het afloopt? Dat kan! Het boek is nog lang niet af maar ik ben er druk mee bezig.
Ik heet cinemel op wattpad, dus zoek me op! Altijd leuk. Laat me weten wat je er van vind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!