zaterdag 13 juni 2015

Intervieuw: Linda de Munck! | TFS

HOOOI!
het is zaterdag en het leek me een perfect moment voor een nieuw intervieuw. Ik heb al eens eerder een intervieuw gedaan met saske de schepper, en dit keer is het de enige echte Linda de Munck.
Wat vind je het leukste aan youtube?
De interactie met de kijkers! Elke dag weer reacties lezen en beantwoorden en natuurlijk ook via Twitter en Instagram!
hoe ben je ooit begonnen aan youtube, hoe kwam je erbij om het te doen.
5 jaar geleden was ik op vakantie op Texel en ik keek zelf heel veel naar YouTubers dus ik dacht ik wil dat ook doen dus ik ging mijn vakantie vastleggen!
Wat vinden jou ouders ervan?
Mijn ouders waren daar ook bij op vakantie en ze vonden het eigenlijk gelijk heel leuk. Nu 5 jaar later komen ze nog steeds heel graag in mijn vlogs voor!
Als je zou moeten kiezen, youtube als werk of een opleiding afmaken, wat zou je kiezen?
Sowieso opleiding afmaken maar daarna misschien wel youtube als werk
wat vind je leuker om te maken, vlogs of beauty videos?
VLOGS!!!!
Wie is jou favoriete youtuber?
Lastig.. ik kijk graag naar andere vloggers, vooral Vloggloss en MonicaGeuze! Maar nog veel meer andere vloggers!
met wie zou je nog eens een samenwerking willen doen?
Met de Cinemates! Lijkt me stiekem best leuk om eens te acteren in één van hun filmpjes haha
heb je ooit gedacht "ik stop ermee, met youtube"?
Ik heb nooit gedacht 'ik ga definitief stoppen', ik heb het wel eens op een lager pitje gezet, maar het afgelopen jaar heb ik heel intensief gevlogd dus daarom stop ik op 1 juli wel met dagelijks vloggen maar daarna verschijnen er alsnog wekelijks vlogs!

Dit was een intervieuw met linda de munck, wil je een bezoekje brengen op haar YouTube kanaal? Dat kan natuurlijk.
Klik hier voor linda's vlog kanaal
Klik hier voor lindas beauty kanaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!