zaterdag 20 juni 2015

my life in 20 questions tag | TFS

hii!

Weer een leuke tag voorbij zien komen en ik zou mel niet zijn als ik deze niet meteen ging opschrijven! Wat hou ik van die tags!

In deze tag worden er 20 vragen over mij gesteld. best logisch aangezien de naam.

favoriete kleur
Baby blauw en blush roze 
favoriete getal
5 vind ik een mooi getal!

droombaan?
Ik droom al jaren van de opleiding audiovisueel op het mediacollege, dus in die richting is echt mijn droom!

Waar zie jij jezelf wonen
Eerst in Amsterdam, en dan uiteindelijk toch echt nogsteeds in honolulu hoor! Na al die jaren wil ik dat nog het allerliefst, Wou mijn moeder maar met me mee :( Even huilen hoor.

favoriete manier om te reizen
Ik heb nooit een auto gehad, bussen en auto's haat ik sowieso want ik ben extreem wagenziek. Treinreizen vind ik meestal wel gezellig al was ik eerst heel bang om de trein in te stappen en al helemaal alleen. Nu reis ik gerust alleen naar Amsterdam! heerlijk! voorkeur gaat natuurlijk naar de fiets, lekker gezond. Maar ik kan niet even 200 kilometer gaan fietsen voor een dagje uit. nee.

wat doe je graag in je vrije tijd
Bloggen, fitnessen, dansen. Love it!
favoriete kledingwinkel
Forever21, bershka en H&M! Kan echt niet kiezen want ik hou van die winkels. slaag er altijd!
Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen
AVRIL LAVIGNE! Ben nu al meer dan 6 jaar groots fan van haar en dat ben ik nogsteeds. Heb niet voor niets een tattoo van haar lyrics!
favoriete thee?
Ik drink het bijna nooit, en als ik het drink heb ik meestal dezelfde smaak dus ik weet het niet echt. ik vind de simpele aardbeien thee lekker. En de strawberry cupcake thee ook. Maar mijn voorkeur gaat uit naar heerlijke tuinkruiden drinkbouillon van knorr of maggie.
verzamel je iets?
Niet meer, ik verzamelde vroeger stenen en edelstenen. Ik heb ook natuurlijk gewoon alles van avril lavigne haar collectie maar ik noem het niet echt sparen. Ik koop het gewoon :D
ik kan niet slapen zonder...
Mijn hond. eigenlijk kan ik nooit slapen 

als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf had wat zou je er mee doen?
Als eerste een reis naar amerika boeken met mijn moeder en samen door heel amerika reizen, aangezien we nog nooit op vakantie zijn geweest wegens geld gebrek. Daarna zou ik een huisje kopen in amsterdam. En ik wil graag prinses voor 1 dag zijn! altijd al gewilt. Dat word kasteel huren dus!

favoriete make-up merk
Heb ik niet echt, ik heb altijd weer iets anders. Sinds kort heb ik de foundation gevonden waar ik waarschijnlijk bij blijf, van catrice. Dus dat vind ik een fijn merk. Ook het goedkopere NYC vind ik erg fijn, vooral de lipsticks.

favoriete snack
Komkommer! Lekker en (bijna) geen calorie te vinden.

favoriete seizoen
ZOMEERRRR!

slaap je met je deur open of dicht
dicht, haat het als mensen me kunnen zien slapen,

waarom ben je begonnen met bloggen
Ik las al veel blogs en het leek mij zo ontzettend leuk om dat zelf ook te kunnen doen. Toen ik ontdekte hoe ik dat kon doen ben ik direct begonnen!

heb je een abbonement op een tijdschrift
Helaas niet meer, ik heb jaren lang een abbonement gehad om mijn favoriete tijdschrift, nogsteeds. Hart voor dieren. Stapels van die tijdschriften had ik, maar het werd te duur:(

wat deed je afgelopen nacht om 00:00 uur
euhh slapen 

favoriete parfum
Black star, forbidden rose en wild rose van avril lavigne! Lekker zoet, yum!

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie beantwoorden op deze vragen! Laat het achter in de comments! 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!