donderdag 18 juni 2015

Drie dingen tag | TFS

Veel bloggers doen deze tag en het leek mij ook erg leuk aangezien ik dol ben op tags, ik vind ze zelf ook leuk om te lezen dus jullie hopelijk ook ! Meer of minder tags? :D



drie dingen in mijn tas

- mobiel, tuurlijk wil ik altijd bereikbaar zijn!
- maandverband.. je weet maar nooit wanneer dat gaat komen
- portomonee. Je weet maar nooit wanneer het van pas komt.


drie dingen op mijn bureau

Ik heb eigenlijk geen bureau maar dan maak ik er maar van drie dingen op mijn tafeltje
- mijn laptop, als er ineens inspiratie is voor een artikel start ik em' in no time op en schrijf ik mijn idee op.
- mijn oordopjes. Zo vergeet ik ze nooit!
- oplader! in zon emergency case dat je batterij nog maar 1 procent heeft! Hoef je niet het huis door te sprinten.

drie favoriete meubelen bij mij thuis!

- De bank! Oh my wat zit die heerlijk. zo'n lekkere grote hoekbank waar je in ploft alsof je op een wolk gaat zitten.
- De tafelstoelen, deze zien er heel chic uit maar toch waren ze niet duur. En ze zitten heerlijk hoor!
- de tafel, het is een witte vierkante tafel, die je in elkaar kan klappen tot een klein wit muurkastje met laatjes. zo heb je meer ruimte

drie favoriete fruitsoorten

- appel, ik ben echt een appel verslaafde. Heerlijk en gezond!
- watermeloen! Ohmygod wat hou ik van watermeloen, vooral zomers.
- ananas, want dit doet mij denken aan hawaii en ik heb al sinds ik klein ben een obsessie met dat land. love it! Doet wel pijn aan mijn tong, lippen en gehemelte.. ben ik de enige?


drie blogs die ik dagelijks bezoek

- teskuh.nl
- veracamilla.nl
- youdoneedmore.nl

drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

ooohh daar weet ik direct antwoord op
- parijs van kenny b, ik heb dit lied al sinds het uit is in mijn hoofd! Het word inmiddels wel irritant hoor
- lean on... ALL YOU NEED IS SOMEBODY TO LEAN ON TUTUTUT... ja oke laat ik dit maar niet doen.
- clarity van madilyn bailey. heerlijk lied dat wel.

drie dingen waar ik op dit moment aan denk

Ik wil hierbij niet eerlijk antwoorden, maar dat is niet fair tegenover jullie. Want jullie verwachten eerlijke antwoorden van mij. dit word diepgaand jongens... oke nee.
- Calorieën, ugh ik haat ze. Wat haat ik die dingen. Levensverpesters zijn het.
- slapen. Want ik ben moe. Het is op dit moment 22.55 en ik ben al een aantal uur blogartikelen aan het schrijven. Maar ik doe het omdat ik er van hou<3
- VEED. Ik dacht terug aan veed omdat ik de fotos zojuist weer aan de muur zag hangen. Ja, ik heb de leukste fotos op canvas laten printen! Tof he?

drie bloggers met een leuke persoonlijkheid

ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk maar ik ga uit van wat ik denk
- vera camilla, ze lijkt mij zo'n gezellig wijfie!
- teske, ze heeft veel dezelfde intresses als mij en ze is vegetarisch! Same girl!
- Jiami! Een groot voorbeeld van mij in mijn herstel, en alles.

drie favoriete sporten

- dansen duh, dat weet je vast al :)
- hardlopen, heerlijk alle stress er van af rennen en je voelt je gelijk een stuk beter en gezonder.
- fitness, en daarmee bedoel ik gewoon krachttraining


drie dingen waar ik gelukkig van word

- dansen!
- bloggen, heerlijk!
- mijn honden en mijn moeder, ja sorry maar ik moest er even 2 in 1 doen! Daar kan ik toch geen onderscheid in maken?

drie favoriete quotes

- lastig... be yourself, everybody else is already taken. Het is gewoon waar, precies zoals het er staat!
- happy girls are the prettiest, omdat ik zo onzeker ben en in een diepe depressie heb 'gezeten" ( ben er nog lang niet van af) kan ik niet wachten op het moment dat ik kan zeggen, als iemand mij weer lelijk noemt dat ik tenminste mooi van binnen ben.
- dont overthink just let it go. aangezien ik bij alles te veel nadenk

drie vakantie bestemmingen

Ik ben nog nooit op vakantie geweest, maar hier zou ik dolgraag heen gaan!
- Honolulu, Hawaii! Al mijn droom sinds ik ini mini was.
- new york, the city that never sleeps!
- turkije, omdat mijn enige echte papa daar vandaan komt, die ik nooit heb gekend

drie dingen die ik dit jaar wil doen

- Helemaal hersteld zijn van mijn eetstoornis
- een museum road trip maken met een vriendin! Daar hadden we nog plannen voor. alle musea's langs! wel lekker duur. jammer dat ik geen geld heb
-  gelukkig zijn, dat is het liefste wat ik  wil. Blij zijn met mijn uiterlijk en mijn uiterlijk omarmen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!