dinsdag 16 juni 2015

Drinks: Mogu Mogu! | TFS




Haayy! Ben ik weer :)

Een aantal maanden geleden was ik met mijn internet best friend in Amsterdam. We liepen gezellig door de xenos, en op een gegeven moment wees zij me op een flesje drinken genaamd Mogu Mogu. Ik weet nog goed dat ze zij "dat drinken is heerlijk! Maar als je niet van stukjes in je drinken houd moet je het niet nemen!" En met die woorden liep ik er recht langs heen, want ik heb kots neigingen van stukjes in mijn drinken!

Ik had zo'n dorst en anders kwam het op water uit waar ik normaal veel van drink, maar nu echt geen zin in had. Toch maar die Mogu Mogu dus... Ik koos de aardbeien smaak omdat ik dan nog wat hoop had dat het lekker zou smaken.

En wat had ik gelijk! Wat een heeeeerlijk drankje is dit. Goddelijk.
Die stukjes zijn het lekkerste van het hele drankje, ik zweer het je! Dit smaakt niet naar vieze harde stukjes in je drinken. Nee weet je waar ik het naar vind smaken? De enige manier om het voor mij te omschrijven is snoep in je drinken... HUH?!

Ja, snoep. Aardbeien snoepjes. Zooooo lekker! Ik heb meteen 5 andere smaken mee genomen. Mijn favoriet? Meloen!
dit is zo lekker verfrissend! Zeker een aanrader en echt proberen! Voor 1 euro bij de xenos. Laat mij weten of jij dit goddelijke drankje al eens hebt gehad en wat jij er van vond! Ik heb er nu al zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!