zaterdag 23 augustus 2014

50 vragen die niemand ooit stelt

Ik ga vandaag 50 vragen voor jullie beantwoorden! Ik hoop dat het niet te veel is!

1. slaap je met je kast deur open of dicht. 

Het liefst dicht, anders zie ik zo'n schaduw en heb ik het gevoel dat er iemand naast me bed staat, aangezien me kast vlaknaast me bed staat, ook, al weet ik dat dit onzin is maar toch, ben ik dan bang dat omdat me deur dan tegen me bed aanstaan, er spinnen via me deur op me bed kunnen kruipen. Tja...

2. Neem je de shampoo en conditioner flesjes van hotels mee. 

Ik ga er nooit heen.

3. slaap je met je lakens ingestopt of uit?

Erin! Anders kan ik niet slapen :S

4. Heb je ooit een straatnaam bordje gestolen?

Nee, maar het lijkt me best grappig om straatnaambordjes te verwisselen :D

5. Hou je ervan om post it notes te gebruiken?

Jaa! Ik onthou nooit dingen en dit is DE oplossing. Maar ik gebruik liever gewoon de notes in mijn telefoon.

6. Knip je wel eens kortingsbonnen uit, om ze vervolgends nooit te gebruiken?

Ik neem niet eens de moeite om ze uit te knippen :D Dan maar wat meer betalen.

7. Zou je liever aangevallen worden door een grote beer, of een zwem wespen?

Hmm dan toch een beer, want ik kan niet tegen wespensteken, dan krijg ik allemaal ontstekingen. Bah.

8. Heb je sproeten?

Nope.

9. Lach je altijd voor foto's?

Nee.

10. Wat is je grootste ergenis aan huisdieren?

Euhmm, weet ik eigenlijk niet, ik denk als me hond me weer in de weg loopt en ze niet aan de kant wilt haha.

11. Tel je wel eens je stappen als je loopt?

Ja :D

12. Heb je ooit in het bos geplast?

Nee.

13. En ooit in het bos gepoept?

Neee hahaha!

14. Dans je wel eens al is er geen muziek?

haha! All the time!

15. Kauw je op je pennen en potloden?

Nee haha.

16. Met hoeveel  mensen heb je deze week geslapen?

0... Wtf?

17. Wat is het formaat van je bed?

1 persoons.

18. Wat is jou "lied van de week"

Ik wou eerst Breathe me van Sia kiezen, maar vandaag is de cover van rutger vink en Yvar online gekomen van hall of fame, dus dan ga ik voor hall of fame BY rutger vink en Yvar.

19. Mogen jongens roze dragen?

Tuurlijk mag dat, waarom niet?

20. kijk je nog steeds cartoons?

Af en toe :D

21. Wat is je minst favoriete film?

Pfoee, die is lastig. euhmm. Ik heb zoveel films gezien die ik niks aan vond maar ik weet de namen niet, ik onthou namen niet als ik iemand/iets niet leuk vind hahaha.

22. Waar zou je een geheime schat bewaren als je er een had?

Aan het einde van de regenboog.

23. Wat drink je bij het eten?

Water.

24. Waar dip je een kipnugget in?

Ik ben vegetarisch.

25. Wat is je lievelingseten?

Sla, lekker gezond!

26. Welke films zou je opnieuw en opnieuw kunnen bekijken, en er nogsteeds van houden?

Sowieso frozen en pirates of the carabien. En hawaii five o maar dat is een serie geen film.

27. Laatste persoon die je gekust hebt / die jou gekust heeft?

Niemand.

28. Ben je ooit een scout geweest?

nopee.

29. Zou je ooit naakt poseren voor een magazine?

Nee, op geen enkele voorwaarde.

30. Wanneer heb je voor het laatst een brief naar iemand gestuurt op papier?

Kan me niet herinneren hahaha.

31. Kun je de olie van een auto verversen?

Nee.

32. Heb je ooit een boete gekregen voor te snel rijden?

Nee, ik heb sowieso nog geen rijbewijs.

33. Ooit zonder benzine gezeten?

Ik rij niet, maar heb het ook nog nooit meegemaakt toen ik bij iemand in de auto zat.

34. Favoriete soort sandwich.

Ik hou niet van sandwich.

35. Het beste om als ontbijt te eten?

Appel of drinkbouillon.

36. Wat is je normale bedtijd?

Verschilt heel erg wat ik nog moet doen qua artikelen, en tv ( lol) en school. Meestal rond 11/12 uur.

37. Ben je lui?

soms.

38. Hoe verkleedde je je voor halloween als kind.

Als een prinses.

39.Wat is je chinese sterrenbeeld?

Geeeeen idee.

40. Hoeveel talen spreek je?

Ik spreek er 2 volluit, engels en nederlands. En een ben ik bezig met leren en dat is hawaiiaans, maar die spreek ik dus nog niet vloeiend.

41. Heb je magazine abbonomenten?

Niet meer! Ik heb heel lang abbonoment op hart voor dieren gehad maar het werd te duur :(

42. Wat is beter, lego of lincoln logs?

Legoooo.

43. Ben je eigenwijs?

jaazeker.

44. Wie is beter, Leno of Letterman?

Ken ze beide niet echt.

45. Kijk je wel eens soap opera's?

Neeh.

46. Heb je hoogtevrees?

Klein beetje, maar ik laat het niet merken, niks houd mij tegen om de hoogste achtbaan van de wereld te trotseren, of uit een vliegtuig te springen! Ook geen angst. Gewoon doen.

47. Zing je in de auto?

Als het kan, ja.

48. Zing je in de douche?

Soms ja.

49. Dans je in de auto?

Hoe wil je in de auto gaan dansen?

50. Heb je ooit een wapen gebruikt?

Als het om een echte gaat, nee tuurlijk niet. Waterpistolen, nep geweren en ander soort niet dodelijke wapens wel.

Dit was het! Nu weet je weer wat meer over mij.
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!