dinsdag 12 augustus 2014

Revieuw: Step up 5 all in 3D



Hee!

Mijn beste vriendin en ik besloten zaterdag dat we naar de film wouden. Ik ging op de site kijken en zag de film step up 5 all in in 3D en aangezien ik helemaal gek van dansen was, leek dit me wel leuk. We besloten meteen die avond te gaan, dus ja wij gingen op stap, naar de bioscoop.



Ik ga natuurlijk niks verklappen van het verhaal, wel ga ik zeggen dat als je echt van dans houd dit super is.
Hij duurt 2 uur dus best lang, maar het 3D effect geef ik 4 sterren uit de 5. Zeer leuk gedaan met bijvoorbeeld als iemand iets gooit dat het op je af komt, ik heb meer 3D films gezien maar bij sommigen had ik echt zo iets van waar is het 3D effect.

Het verhaallijn geef ik ook 4 sterren. Het is gewoon heel duidelijk, Een danscrew valt uit elkaar en dan gaat 1tje met een andere danscrew meedoen met een wedstrijd en dan gebeuren er allerlei dingen. Volgendsmij is het nog meer dans dan praten. Dus echt voor de dansliefhebbers.

Maarja dit kan voor jou heel anders zijn, als je niet echt van dansen houd denk ik niet dat dit de film voor jou is, Ik zat met grote ogen naar het scherm te kijken omdat ik al die dansmoves zo geweldig vond. Normaal ben ik ook meer van de horror.

Al met al is het een leuke film en zeker waard om te kijken!

Liefs, mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!