vrijdag 15 augustus 2014

Ster tattoo's

Hee!

Ik ben gek op tattoo's, ik heb er zelf een, en ik kan je zeggen het is pittig verslavend. Ik kan niet wachten om misschien deze winter weer in de stoel de springen.

Wat ik altijd mooi vind is om een dierbare te herinneren die of overleden is, of die je nooit meer zult zien, in een tattoo te verwoorden. Maar ik vind het persoonlijk niet mooi om overal namen bij te zetten, dan heb je straks alles onder de namen.

Ik wil dus alleen voor de ECHT dierbare mensen en dieren, een ster laten zetten. Elk een. Ik twijfel nog of ik het op mijn sleutelbeen of voet wil.
Ik wil iedereen een andere kleur geven, mijn eerste word voor een paardje waar ik heel veel van heb gehouden, die wil ik blauw doen.

Het voordeel aan een ster is, je kunt er gewoon meerdere bijzetten, het is een mooi plaatje en er staat niks van een naam bij. Perfect.

Ik heb nog heel veel tattoo ideeën maarja ik kan ze moeilijk nu allemaal in een keer zetten. Ik vind tattoo's iniedergeval geweldig. Jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!