zondag 31 augustus 2014

Tumblr plaatjes #2

heey!

Ik had al eerder een artikel geschreven over tumblr plaatjes, ik hou er gewoon van! Dus ik dacht ik maak er nog een, lekker veel plaatjes zijn altijd leuk. Ik heb er veel, dus ik heb geen idee of het een lange post word of niet, maar ik plaats dus gewoon een foto, van tumblr, en daar zet ik wat bij, een soort beschrijving. Enjoy


Een roadtrip... wie wil dat nou niet. Het liefst door het mooie amerika. Dit is echt nog iets wat ik wil doen, gezellig met vriendinnen die mij heel dierbaar zijn. Leuke trips maken, lachen, en heel veel muziek.

Ik heb helaas geen beste vriendin meer, ga natuurlijk niets over vertellen, dat is persoonlijk. Maar ik weet nog heel goed dat 2 weken geleden ik ook zo dacht, en ik weet bijna zeker dat dat voor iedereen met een beste vriendin geld. Mijn beste vriendin is gewoon mijn hondje:)

Aah hardlopen. Daar hou ik nou van! Lekker gezond sporten, afvallen en conditie opbouwen, en niets is leuker dan dat in de zomer te doen. Wel heel warm, maar leuk!

Dit was heel erg herkenbaar voor mij toen ik nog een beste vriendin had. Heel erg veel foto's wouden we altijd. Ook herkenbaar voor jou?

Hoe fijn is het, dat als het mega warm is, je haar even uit je nek te hebben. Even geen plakkerig haar! Laat je nek lekker afkoelen door de wind zo. pff veel beter.

Al ben ik niet heel erg van de beauty stuff, ik bedoel komop, bijna elk meisje houd er toch wel van om gezellig een dagje te gaan stappen met vriendinnen? En dan vooral in steden zoals amsterdam!


Ik hou hou hou hou van het strand! Lekker in de zon, bruin worden. Wandelingen langs de waterkant horen daar natuurlijk ook bij! Heerlijk!










Dit is een van mijn belangerijkste bucketlist items! Ik heb altijd al willen surfen, en waar kun je dat beter doen dan op hawaii. Mijn droom eiland. Ik droom er al van sinds ik klein was om naar hawaii te gaan verhuizen, natuurlijk ga ik nogsteeds proberen die lang gewilde droom realiteit te maken! Never give up. Zoals ik altijd zeg: "follow your heart and dreams, they know the way"


Yep, Als het goed is ga ik na me huidige studie voor mijn andere studie in Amsterdam op kamers, maar natuurlijk hoop ik ooit op New york, miami, hollywood of het allerliefst: Honolulu

Dit staat in mijn planning voor misschien volgendjaar zomer, het lijkt mij zo lachen!

En dan eindelijk de laatste foto, het strand. Alweer. Ik hou gewoon echt van het strand!












Ik hoop dat jullie het leuk vonden, welke fotos waren voor jou herkenbaar? Of wou jij graag nog doen?
Willen jullie meer van dit soort artikelen zien?

Liefs
Mel <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!