zondag 3 augustus 2014

Tips om je niet te vervelen op je werk!

Hee!

Aangezien het zomervakantie is en veel mensen doen nu een bijbaantje om even wat bij te verdienen, dacht ik ik geef een aantal tips. Nu denk je waarschijnlijk... "vervelen? je werkt toch dan kun je je niet vervelen"
Klopt, maar ik werk bijvoorbeeld bij een kapsalon als schoonmaker, en dan is er gewoon heel vaak niks te doen en dan zit je achter te wachten, alleen dan denken je collega's weer dat je niks doet, wat je ook niet doet, maar alleen omdat alles al gedaan is. Oke dit is best verwarrend, laten we beginnen.

Tip 1:  Blijf bezig! Dat kan natuurlijk niet altijd, Maar wat ik wel eens doe is gewoon beginnen te vegen, of te dweilen. neem vooral je tijd want je hebt verder toch niks te doen.

Tip 2: Kijk niet constant naar de klok. Dit doe ik namelijk, maar dan lijkt de tijd alleen maar slomer te gaan. Je kijkt namelijk, en dan een paar minuten later weer, tenminste, je hebt dan het gevoel dat er al 10 minuten voorbij zijn terwijl er eigenlijk nog maar 2 minuten voorbij zijn.

Tip 3: Perfectioneer alles. Dus zoals ik ook al in Tip1 zij, doe rustig aan met alles wat je doet, en zorg dat je niet te snel klaar bent en gewoon alles goed schoonmaakt/afmaakt.

Tip 4: Ga gesprekken aan met je collega's. Een lang gesprek kan echt tijd verdrijven, Bij sommigen, zo ook bij mij gaat dat helaas niet omdat we met klanten werken.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben gehad en jullie minder vervelen op jullie werk!

Liefs mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!