zaterdag 2 augustus 2014

Shoplog Amsterdam! (o.a. Forever21 en bershka) en Meetup cinemates!

Hee!!

Gisteren was het dan eindelijk tijd om te gaan shoppen in amsterdam. En eindelijk was het zover, ik ging mijn twee idolen ontmoeten! Kelvin en Peter.
( Komt nog een video over! Heb alleen helaas bijna nooit tijd te filmen)
( helaas geen prijzen, heb de kaartjes al weggegooit... Oops dom van me)
Na een treinreis van 2 uur kwamen we dan eindelijk om 10 voor 11 aan op Amsterdam centraal. Meteen zag ik al wat een prachtige stad het was. Ik hou van groot, zoals amerika. Dat was het zeker!
Nouja lang niet zo groot als new york ofso maar het had toch zo'n sfeertje, eigenlijk onze eigen kleine hollandse new york.
Wat je meteen opvalt is de tramrails, trams, taxi's, massa mensen die bij het zebra pad staan. Druk verkeer en heel veel winkels.
Wat me ook heel erg opviel is dat geen een, letterlijk GEEN EEN van de winkeliers die ik tegenkwam nederlands tegen me sprak. Ze begonnen allemaal in het engels. Ze waren wel gewoon nederlands, maar er komen zoveel toeristen, en het is een internationale stad, dat ze automatisch engels praten.

Aangezien die dag de cinemates meetup was, wou ik daar natuurlijk echt heel graag heen. Nouja wij dus zoeken waar het vondelpark, want ja wist ik veel waar dat zat. Hebben we dat eerst gezocht, en het was opzich makkelijk te vinden. Om een uur stonden we al voor t'blauwe theehuis te wachten op kelvin en peter. Heel zenuwachtig. Ik had nog nooit zo erg getrilt!

Nouja Kelvin en Peter waren een kwartier te laat, maakt niks uit kan gebeuren. Toen hoorde je opeens mensen gillen en roepen "daar zijn ze!" en toen rende een massa menigte op hun af! Je zag dat ze het super vonden aan een soort twinkeling in hun ogen. Ik had superveel geluk, want ik mocht ze als aller eerste spreken! Dus ik liep met kelvin en peter mee, weg van de rest , van de groep. We begonnen te praten en het was alsof ik ze al jaren kende, ze waren zo aardig! Peter heeft me wel iets van 1000 x bedankt voor het komen, zo ver weg. Ze hebben een videoboodschap achtergelaten voor een vriendin van mij die op vakantie was. Ik heb ze geknuffeld. En toen ik uiteindelijk weg was na best wel lang praten, moesten ze het bij de rest korter houden, want het was zo druk. Dus ik had echt geluk! Ik hoorde ook een ander meisje zeggen "zij heeft fackin veel geluk dat ze als eerste mocht"
Ik had het natuurlijk alle cinemators gegunt als eerste te mogen. Peters zus liet mij als eerste omdat ik snel weg moest.

Dan naar de kleding. Ik ben heel de kalver en leidse straat afgelopen, dus nog lang niet alles maar wel de leukste, kalverstraat was echt wel leuk, en daar in de buurt zat nog veel meer maar we hadden te weinig tijd ( en het geld was op :p ) voor alles.

De eerste twee items komen van de bershka.
Ik heb hier een high waisted shortje gehaald, met een ritsje aan de achterkant en niks aan de voorkant, hij heeft een zalm kleur. Ik had er eigenlijk meer mee moeten nemen want ze zitten super fijn en ze zijn heel mooi!
dan heb ik nog een basketball top gehaald bij de bershka. Je moet hier wel een bandeau onder doen, gelukkig had ik nog een oranje bandeau. Er staat op "surrender is not an option, full team, all we have is now DRIBBLE ZONE lets take the victory with hands"
Dan heb ik nog twee items bij de Pull&bear gehaald
Het eerste item is een shirt met heel veel hashtags. er staat "sometimes you have to forget what you want to remember"
Dan heb ik ook nog een crop top gehaald. een gele met de tekst "lost in new york"
Dan heb ik bij een souvenier winkel een mooie grote shopping bag gehaald waar heel vaak amsterdam op staat

En nog een super warme en zachte sweater waar ook Amsterdam op staat.
Dan ben ik natuurlijk bij de forever21 geweest, en ze hebben zo veel leuke dingen! Ik heb zes items gekocht.
Het eerste is een muscle tee, waarop staat venice beach, op de achterkant staat een nummer.

Dan heb ik er ook nog een pyjama vestje en een broekje gehaald
als eerste het vestje, er staat op "no makeup no filter" en het is eigenlijk een soort croptop pyjama, hij slaapt heel fijn!

Dan een pyjama broekje, ik wou deze eerst in het lang kopen, maar ik had al een lange pyjama dus dee ik deze. Hij is trouwens wel heel kort, beetje hotpants achtig.
Er staan allemaal hondjes op. Schattig he!
Dan heb ik ook nog 2 blousjes gehaald, eentje met leger print en eentje met spijkerstofprint ( ja want het is geen spijkerstof, het is heerlijk zacht materiaal) de eerste is de spijkerstof achtige, hij is een beetje oversized en ik vind het heel mooi om ze los te dragen, dit is trouwens meteen mijn favoriete setje van de hele shopping trip.







En dit is de leger print blouse, je kunt het als herfst jas gebruiken opzich, het is dik en stug materiaal. Ik zocht al heel lang hierna en heb het eindelijk gevonden

Dan als laatste item wat je hierboven ook al ziet, een mickey mouse crop top! I love it so much





Wat was jou favoriete item?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!