vrijdag 22 augustus 2014

Legerprintjes

halloi!

Ik ben een grote fan van legerprintjes! Wauw wat hou ik van die print. Het is stoer, en mooi. Ja ik hou er gewoon van!

Wat voor items met legerprint kun je krijgen? Nou eigenlijk alles wel. Wat ik persoonlijk echt niet zou doen is letterlijk helemaal als militaire generaal over straat gaan, daarbij bedoel ik dus legerprint schoenen, broek, shirt, pet/beanie. That's just NOT done.
Leukst is om 1 of twee items te combineren met iets rustigs, tenminste dat vind ik het leukst. Met twee items heeft dan mijn voorkeur bijvoorbeeld een legerprint broek, en dat terug laten komen in een legerprint haarband of sjaaltje, een extra iets iniedergeval. Dus niet broek en shirt.


Ook stoer is om bijvoorbeeld een nepleren glanzende broek aan te doen, en daarop een legerprint shirt, of een shirtje met een legerprint blouse erover heen.
Oversized vind ik zelf altijd super mooi.

Waar ik zelf de laatste tijd helemaal weg van ben is legerprint jumpsuits, maar dan de korte broek versie. Helaas gaan we nu de koudere periode te gemoet, anders had ik er eentje aangeschaft.





je hebt ze natuurlijk ook in gewoon lange jumpsuits

Ik heb zelf nog een sweatpants met legerprint, natuurlijk niet supercharming om in sweatpants te gaan rondlopen, maar voor sport zijn ze zeker leuk, of gewoon bankhangen!

Ik heb ook een bijzonder accessoire, een taille riem, met kogels erin. Heel stoer om om een legerprint jumpsuit te doen om de leger look helemaal af te maken!

Liefs,
Mel

ps: Als je denkt van, waarom staat er Halloi aan het begin, wat is dat? Ik ben fan van een youtuber rutger en hij zegt altijd Halloi, en dat heb ik van hem over genomen, dus dat is mijn nieuwe begroeting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!