donderdag 28 augustus 2014

TAG | Wat ik niet zou kunnen missen

Halloi!

Vandaag alweer een tag! De wat ik niet zou kunnen missen tag.

Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?

Shampoo en conditioner

Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?

Mijn bed natuurlijk! haha!

Wat zou je niet kunnen missen op tv?

Hawaii five-o! Dat is echt toch wel mijn favoriete serie<3

Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?

cheetos chips van amerika, dus de echte uit amerika. Tis niet echt snoep maar ik eet geen snoep...

Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aardsvijand?

Een bom.

Wat zou je niet kunnen missen in het donker?

Een zaklamp.

Wat zou je niet kunnen missen in je make-up stash?

Hmm ik denk concealer of lipstick.

Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?

Me reflexie.

Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriendin?

De slappe lach hebben.

Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast?

De bijbehorende sleutel.

Wat zou je niet kunnen missen op je muur?

Posters van avril lavigne, cinemates en furtjuh:)

Dit was de tag alweer! Morgen waarschijnlijk een normaal artikel

LIefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!