woensdag 13 augustus 2014

De summertime TAG





Het is al een tijdje zomer in nederland, en daarom leek het me leuk om een zomerse tag te doen!
Deze tag is bedacht door Serena Verbon van BeautylabNL Dus het is helemaal door haar bedacht! Niks door mij.

Vertel eens iets over je allergrootste vakantie crush.

Nou Het probleem is dus, ik ben nog nooit op vakantie geweest dus ik heb ook geen vakantie crush gehad.

Wat is je meest legendarische zomerherinnering?

Ik denk dan toch de summernights. Want ja zoveel doe ik nou ook weer niet. Gezellig met je beste vriendin en je buurjongen losgaan op zomerhits, op een banaan achter een speedboot aancrossen, ja het kan allemaal hier.

Noem je ijsjes top 3

Nummer 1 is al makkelijk! Dat is Liuk citroen ijs met dropstokjes. Gewoon bij de supermarkt!
Nummer 2 is ben & jerry's. Heel duur helaas, maar wel super lekker! Mijn favoriet is half baked.
Nummer 3 is dan toch de neppe magnum white van de lidl, ik weet niet wat voor merk het is maar het is in iedergeval nep, vraag me niet waarom maar neppe merken vind ik vaak lekkerder dan echte merken. qua voedsel.

Waar kijk jij deze zomer heel erg naar uit?

Nou ik ben laatst al naar Amsterdam geweest, en ik ben echt verlieft op die stad. En ik ga waarschijnlijk binnekort weer dus daar kijk ik wel heel erg naar uit. Weer lekker naar me prachtige stadje. Vraag me niet waarom ik 'me' stadje zeg want het is niet mijn stad ik woon er niet eens, maarja het voelt als thuis, ik zweer het toen ik er was voelde ik me er zo thuis dat ik gewoon vergat dat ik in een klein dorpje woonde. Ik ben zo erg van de grote steden en amsterdam dus ook. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik toen ik weer thuis was, gewoon echt heimwee naar amsterdam had, en hoe kun je nou heimwee naar iets krijgen waar je niet eens woont? Nouja in mijn wereld dus wel!

Wat doe je als je vakantie viert in je eigen land?

Nouja ik ga dus sowieso nooit het land uit, maar in de vakanties thuis zit ik of de hele dag te bloggen, of de hele dag achter youtube. Maar meestal ben ik buiten aan het sporten, ga ik dansen. Of lekker uit met me vriendinnen, zoals shoppen, of naar pretparken.

Noem je favoriete zomerkledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje.

Hmm moeilijk, Voor zomerkledingstuk ga ik denk ik dan toch voor mijn mickey mouse croptop die jullie al in mijn shoplog van Amsterdam hebben gezien, hij komt van de forever21 en hij is echt heel mooi.
Mijn favoriete zomerliedje, nouja ik ben heel erg fan van avril lavigne dus Bitchin' summer en heres to never groing up vind ik geweldig. Als ik uit liedjes moest kiezen die niet van avril zijn dan zou ik toch voor Salsa Tequilla gaan denk ik. Of summer van Calvin Harris.

En dan mijn favoriete zomerdrankje, hmm ik drink eigenlijk alleen maar water. Maar dan ga ik toch voor de hawaiian punch. Dit is een amerikaans drankje, maar je kunt hem bestellen bij usfoodz of gewoon bij de jamin kopen! Geen idee waar die nogmeer verkrijgbaar is.

Wat is je favoriete zomersnack?

Ik ben niet zo'n eter, dus dat is voor mij lastig. maar dan ga ik toch voor koude watermeloen!

















Noem je favoriete zomerparfum, zomerlipstick en zomernagellak.

Mijn favoriete zomerparfum is Wild rose van Avril lavigne, Heerlijke frisse geur, en ook nog eens van mijn idool! En hij is niet mega duur dus zeker even checken!
Mijn favoriete zomerlipstick is de roze lipstick van catrice, ik weet zo het nummer niet. En de lipstick van rimmel london waar ik het al eerder over had, die een beetje op waskrijt leek. De rimmel london lasting finish color rush, en dan de kleur rumour has it. De kleur 'the redder the better' vind ik ook echt heel prachtig, maar voor de zomer? Ik vind hem leuker voor de herfst. En zomernagelak, tja ik draag geen nagellak dus ik heb er geen!

Wat vind jij het grootste nadeel aan de zomer?

Ik denk dat als het echt boven 30/35 graden is, dat het gewoon weer TE warm is om iets te doen, maarja dan klaag ik weer want als het vriest zeur ik weer dat het te koud is, dus sowieso liever zomer. En meer weet ik eigenlijk niet, ik ben echt een zomer mens, korte kleding, strand, heerlijk!

Vertel eens iets over je meest dierbare vakantie herinneringen.

Zoals ik al zij, ik ben nooit op vakantie geweest, maar als het gaat over gewoon in de schoolvakanties, dan zeker de meetup met de jongens van cinemates<3 ik hou zoveel van hun!
 Die dag zal ik nooit vergeten.

Nou dit was de summertime tag! Ik hoop dat het intressant was om te lezen, en tot morgen!

Liefs, Mel





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!