zondag 10 augustus 2014

Blog Tips

Hee

Aangezien sommigen bloggen best lastig vinden, lijkt het me handig om een aantal tips te geven om het bloggen vol te houden.

Ten eerste, als je met blogger werkt, kun je een schema werken. Dus je typt bijvoorbeeld elke maandag alvast alle artikelen voor de week en zet dat op een schema. Zo hoef je niet elke dag je blog te typen, en dan doe je bijvoorbeeld een bepaalde tijd, ik heb normaal altijd 8 uur, alleen de laatste paar dagen heb ik even weinig tijd dus komen ze later, of ik heb geen schema gemaakt.

Ten tweede, is het handig om goed te weten wat voor soort blog je wilt. Dan hoef je niet elke keer te bedenken, wat voor artikel ga ik nu schrijven. Je kunt bijvoorbeeld een schema maken, maandag beauty, dinsdag fashion enzovoort. Dan is de keuze al wat makkelijker.

Ten derde, als je denkt dat je niet veel tijd hebt om te bloggen, zet je bijvoorbeeld in je beschrijving neer, 2 keer per week. Of iets meer als je wilt. Dan hoef je dus niet elke dag een artikel online te zetten.

Dit waren 3 tips, als je er meer wilt laat het even weten.
Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!