donderdag 14 augustus 2014

Telefoonhoesjes

Hee!

Tegenwoordig heb je zoveel leuke en aparte telefoonhoesjes, ik koop ze zelf niet eens echt meer voor het beschermen van me telefoon, maar meer omdat het er gewoon zo leuk uitziet.
Mijn favoriete sites met telefoonhoesjes zijn www.phonegeek.nl en www.smartphonehoesjes.nl

Ik heb zelf een hello kitty hoesje, hij is groot, echt groot, maar als je er aan gewend bent is die zo fijn! Krijg veel leuke reacties, ook reacties dat ie' groot is maarja, uiteindelijk kan ik gewoon niet meer zonder het hoesje omdat ik de dikte gewoon gewend ben.

Ik zal een paar hoesjes laten zien die ik heel erg leuk vind
Ik kan geen foto's plaatsen omdat ze dan te pixel achtig zijn, maar ik zet de link erbij zodat je erop kunt klikken en het hoesje zelf kunt bekijken. LET OP: ik laat allemaal hoesjes van de samsung galaxy s3 zien, als je een andere telefoon hebt moet je op de site goed kijken waar je op klikt, misschien is die ook in jou telefoon beschikbaar.

dit roze hoesje vind ik heel erg schattig! Het beschermt niet echt, Maar het is echt een leuk hoesje.

bij dit hoesje vind ik vooral het stitch hoesje leuk, het is een duo pakket, maar ik ben weg van lilo en stitch dus deze wil ik ook ooit nog een keer.

deze vind ik echt helemaal geweldig<3
Het is mooi opvallend, met een skull. I love it. Misschien bestel ik deze ook nog wel!

dit Rilakkuma hoesje vind ik ook heel mooi, je ziet ze bijna overal tegenwoordig, maar dat betekend niet dat je ze niet kunt nemen. Want ja hij is gewoon erg schattig.

Dankje voor het lezen, laat me weten welke jou favoriet is.

Liefs, mel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!