maandag 25 augustus 2014

Beauty: Paarse lippenstift!

Halloiiii!!!!

Ik liep laatst door de stad, en ik zag een meisje met paarse lippenstift lopen, dus niet rozepaars, maar echt knal paars. Ik vond het eerlijk gezegt heel erg mooi! Waarschijnlijk niet bij iedereen, maar haar stond het zo mooi, dat ik het ook een keer ga proberen!

Wanneer ik de lippenstift heb, maak ik zeker even een foto en revieuw ik het meteen, nu even een voorbeeld en bij wie het past.

Even tussendoor trouwens, ik ga nu zo iets vertellen over waar ik het het mooist bij vind passen, maar dit hoeft niet zo te zijn hoor. Dit is gewoon mijn mening. Iedereen mag en kan het dragen!

Ik vind dit soort kleur, toevallig juist heel erg mooi bij wat lichtere/blekere huidskleuren passen. Waarom? Het geeft wat kleur. Meestal wekken felle kleuren op bleke huid juist nog blekere huid op. Dat is natuurlijk schijn, maar het lijkt wel zo. Maar persoonlijk vind ik het het gezicht zo wat kleur geven,

Bij hele donkere huid vind ik dit ook wel mooi, maar toch een stuk minder, daar vind ik donkerrood juist weer heel erg mooi bij.

Dus mijn voorkeur heeft een normale blanke/lichte huid. Of wat bleker. Heel veel beautybloggers zullen waarschijnlijk anders zeggen, maar dit is mijn mening!

Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!