zaterdag 9 augustus 2014

Q&A met Mel



Hee!

Dus ik heb in mijn vorige post om vragen gevraagd, en deze heb ik gekregen, en ik ga ze nu beantwoorden!



1. Hou je ook zo van glitter net als Rutger van Furtjuh? 
Euhmm niet net zo veel, maar ik hou wel van glitter mede dankzij rutger:)

2. Wie is je grote voorbeeld?
Dan moet ik als eerste keuze toch gaan voor Avril lavigne. Ik ben al 6 jaar fan van haar en ze is mijn alles. Zonder haar weet ik niet wat ik moet doen. haters gonna hate, maar zij is mijn leven. En ik hou superveel van cinemates, zij leren mij om mezelf te zijn, net als avril ook doet.

3. Wat is je lievelings kleur, dier en eten?
Mijn lievelingskleur is eigenlijk altijd groen geweest, maar is nu blauw. Ik hou van alle dieren, ik kan echt niet kiezen, ik trek geen een dier voor een ander dier, voor mij zijn slakken gelijk aan honden, al is een slak klein, het is toch ook een dier. Ik kan er ook niet tegen als mensen zeggen "ach tis maar een slakje", alsof je zegt "ach tis maar een hondje" . Doet toch ook niemand? Oke dat was mijn verhaal weer. En lievelings eten, tjaahh, ik ben niet echt een eter. Denk dat ik toch voor griekse salade ga.

4. Waarom ben je gestart met youtube?
Ik ben gestart met youtube omdat ik het echt leuk vind om te doen, ja ik vind het leuk om tegen een camera te praten, levenloos right? Ik vind het editen ook leuk, en het eindresultaat bekijken, want dat is iets wat jij hebt gemaakt. Ik geef niet om abbonees, likes of vieuws. Ik geef om een hobby, iets doen wat ik leuk vind, en dat is bloggen en filmpjes maken ( naast dans en skaten)

5. Wat zou je ooit nog eens in je leven willen doen wat nu niet kan/mag?
Ik zou naar amerika gaan, hawaii, los angeles, miami, new york, vegas. Fun hebben. Ik zou gaan skydiven. Ik ga uit het niets op straat dansen in new york time square, gewoon voor de lol. 

6. Wat is je grootste blunder?
Die is lastig, want dit soort dingen herinner ik me nooit. Euhmm, damn ik weet het niet. Ik heb wel wat blunders die ik nog weet maar dat waren geen heftige, bijvoorbeeld struikelen recht voor een knappe jongen, keihard geowned worden door een politieagent. Voor de kassa staan en al je geld laten vallen. Of omdat je slecht bent in rekenen, je uren voor de kassa staat om 2 euro te betalen. Een fackin domme opmerking maken. Ik weet dat er vast een keer iets super kuts is gebeurt, maar ik weet echt even niet wat.

7. Wat is je muzieksmaak?
Ik hou van pop-rock, en alternative. Muziek zoals avril, en sleeping with sirens.
 
Dit waren de vragen. Laat me weten of er vaker een Q&A moet komen!

Liefs, Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!