zondag 24 augustus 2014

TAG | van 10 tot 1

Halloiiii!

Alweer een tag, gisteren ook al. Maar voor mij is het tag weekend! Yay. Ik hoop dat jullie de tags leuk vinden en laat me weten of jullie vaker tags willen!

10 dingen over mijzelf

- Ik heet eigenlijk geen Mel, dit is mijn bijnaam, maar zo word ik liever genoemd
- Ik ben op deze wereld gekomen op 8 mei 1998
- Ik ben mega fan van avril lavigne, heb zelfs een tattoo van haar lyrics. Maar om een andere reden.
- ik ben drukker dan mensen verwachten.
- Ik heb altijd al willen skydiven.
- Ik hou eigenlijk helemaal niet van make-up
- Ik ben dol op dieren, en ben daarom ook vegetarisch
- Ik ben best wel bang voor hoogtes, maar als je me kent zou je dat echt niet verwachten.
- Ik kan eindeloos over dans praten.
- Ik heb heel erg moeite met rekenen en wiskunde.

9 dingen die ik leuk vind

- Achtbanen
- zon zee en strand
- bloggen en youtube
- dieren
- Dansen!
- Skaten
- feesten!
- Onder warme dekens kruipen en een film kijken, liefst horror.
- avril lavigne.

8 dingen die ik niet leuk vind

- clowns
- mensen die mij negeren
- fake friends
- langpoten
- vroeg opstaan
- ziekenhuizen
- huiswerk
- dierenleed

7 plekken waar ik graag kom

- Amsterdam!
- Bij oma thuis!
- De dansschool
- de skatebaan
- de forever21
- vondelpark
- strand

6 manieren om mijn hart te winnen

- Intresse tonen in mijn intresses, al intresseert het je geen bal ( lol )
- Van dieren houden
- Een passie hebben voor dans, zoals ik
- een skater zijn
- een electrische gitaar ownen
- kunnen piano spelen en/of zingen

5 plaatsen waar ik graag nog heen wil.

 
- AMERIKA!
- het huis van avril lavigne
- Japan
- Een onbewoond eiland
- de regenboog

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

- mijn moeder
- mijn oma
- mijn hond
- mijn telefoon/laptop

3 lievelingsliedjes

- Avril lavigne im with you
- Avril lavigne slipped away
- Avril lavigne keep holding on

2 wensen

- Amerikaans staatsburger worden.
- Dierenleed de wereld uit helpen

1 laatste woord of zin

volg je hart en dromen, zij weten de weg wel...


Ik hoop dat jullie het leuk vonden, dit weekend ben je nu heel veel over mij te weten gekomen!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!