donderdag 7 augustus 2014

Gezichtsverzorging: Moddermasker

Heey!

IK zat te denken wat ik eens moest schrijven, en aangezien ik dit schrijf terwijl ik een moddermasker op mijn gezicht heb, dacht ik hee ik kan jullie ook vertellen wat een moddermasker inhoud en waar het goed voor is. Misschien heb je er nog wat aan!

een moddermasker reinigt de huid en brengt de huid weer in balans. Het masker reinigt de huid zonder uit te drogen, vernauwt de poriƫn, absorbeert overtollige olie en make-up resten, kalmeert irritaties en werkt verzachtend. Het verbetert de huidtextuur, matteert en ontspant. Door het masker kunnen de toegevoegde ingrediƫnten optimaal worden opgenomen. Het vormt een aanvulling op je dagelijks reinigingsritueel.

Geen reden om het niet te doen dus!
Ik heb zelf het moddermasker van de kruitvat, ik weet het merk zo niet maar het zit in een roze flesje. Je kunt het vaker gebruiken en het is aan te raden het masker 3 keer per week op te doen. en 15 minuten te laten zitten. Daarna afspoelen met warm water.

Als het op je huid zit lijkt het net alsof je huid hard word, is heel normaal hoor dus schrik niet!



Dit is em! ik denk dat het merk pores be pure is, dat staat ook op de bon maar weet het niet zeker, je weet in iedergeval hoe die eruit ziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!