donderdag 21 augustus 2014

Eerste schooldag + dierenpark wissel

Heey!

De meeste scholen zijn weer begonnen, zo ook mijne. Ik ben gestart in het MBO opleiding dierverzorging niveau drie, en daarna diergeneeskunde niveau 4 paraveterinair.

Gisteren had ik mijn eerste schooldag, ik ga jullie even kort vertellen wat ik heb gedaan, aangezien ik eigenlijk wou vloggen maar ik had geen geheugen meer.

We zijn eerst op school gebleven, in de ochtend. We hebben daar nog even wat administratie dingetjes afgehandeld, en we hebben uitleg gekregen.

Smiddags gingen we naar dierenpark wissel, ja wissel. Het kinderparkje wat dus echt niks is voor het MBO.

We zaten in de bus en raad eens... Meteen weer opdrachten?! Je bent net op school en het begint weer.
Nouja wij dus meteen maar eventjes snel wat opschrijven, en de rest van de dag mocht je zelf invullen.
Aangezien je het hele parkje in een half uurtje wel hebt gezien waren wij ons echt aan het vervelen.

We hebben best lang bij de stokstaartjes gestaan, we kwamen niet meer bij van die beesten. Nouja jullie weten allemaal wel wat dat is.
Ook bij de capibara hebben we lang gestaan omdat dat mijn favoriete dier is en ik me ogen er niet vanaf kon houden :D
We moesten voor de opdracht de kangaroes vinden, maarja konden wij natuurlijk weer niet vinden. Hele park doorgezocht, bleek er nog een paadje ergens achterin het parkje te zijn, achter een hekje tussen de struiken, waar uiteindelijk die kangaroe's zaten. Naja gevonden!

We waren het rondjes lopen wel zat dus we waren al snel weer bij het begin waar we de rest van de uren doorgebracht hebben aan een tafeltje bij het restaurantje.

Vandaag gaan we naar Bruisweken in zwolle. Dat is iets voor studenten, waarbij je eerst een rondleiding door de stad krijgt, en daarna nog een activiteiten en festival achtig iets. Maar voor mij is dit niks aan want ik zat al op dezelfde school in het vmbo, en ik ken de hele omgeving uit me hoofd.
Om 15:00 mogen we naar huis, maar je mag ook blijven, je kunt dan feesten op de afterparty in Danscafe timeless. En om 5 uur savonds is er nog een live concert. Maar dan zit ik al lekker thuis op de bank!

Wat doe jij voor je introductie dagen?

Liefs, mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!