dinsdag 26 augustus 2014

Tag: Dit of dat?

Halloi!

Jazeker jazeker weer een tag :D Ik vind ze zo leuk om te maken! En te lezen, dus ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden, Enjoyy!



make-up
Blush of Bronzer: Blush! Dit geeft meer kleur en het is best schattig! Als je tenminste niet te veel op je wangen gooit!

Lipgloss of lipstick: Lipstick! Ben er gek op. Lipgloss vind ik niet zo fijn.

Eyeliner of mascara: Eyeliner! Ik gebruik heel vaak zwarte eyeliner, mascara heb ik nog maar 3 keer in mijn leven gebruikt! Can you believe it?

Foundation of concealer: Moeilijk, want ik hou niet zo van foundation en draag het bijna nooit, en concealer is dan heel handig als je echt een lelijke dikke rode vlek of puist hebt, maar als ik foundation op heb vind ik het wel weer mooi omdat me gezicht dan helemaal egaal is. Maar ik gebruik dan weer liever BB creme dan foundation. aah! Ik kies toch voor foundation!

Neutraal of kleur: Kleur! Lekker vrolijk!

Oogschaduw in vaste vorm of poedervorm: Poedervorm! Dan kun je het met een kwastje aanbrengen en dat vind ik veel fijner.

Kwasten of sponsjes: Kwasten! Sowieso! Ik heb slechte ervaringen met sponsjes, ik had een heel apart sponsje dat de foundation absorbeerde, zodat ik minder overhield, en ik vind dat kwasten beter verdelen.

Nagels

OPI of china Glaze: Ik heb geen ervaring met beide, ik doe niet zoveel met me nagels.

Lang of kort: dat is moeilijk, want ik vind kort niet zo mooi al heb ik het zelf doordat ik nagelbijt. Maar als je met lang van die heksenklauwen bedoeld vind ik het ook niet mooi. Wat ik mooi vind is middellang, dus net nog iets boven je vinger. En dan met french manicure, wauw! Maar dat was de vraag niet, ik kies dan toch voor lang.

Acryl of natuurlijk: Nog zon moeiljke. Ik vind acryl nagels heel mooi omdat ze dan zo... ja glanzend enso zijn. Maar als je je nagels goed verzorgt en je van jezelf mooie nagels hebt dan natuurlijk.

Felgekleurt of donker: Ik vind fel wel mooi, maar ik vind zwart ook mooi! Ik kies voor donker, lekker stoer!

Met nailart of zonder nailart: Met! Ik hou van nailart, het maakt het net wat intressanter.

Body

Parfum of bodyspray: Parfum! En dan die van avril lavigne :D

Lotion of body butter: Lotion! Is wat makkelijker.

Douchegel of zeep: Douchegel, ik vind zeep niet heel fijn.

Lush of andere merken: Beetje raar want lush is geweldig, maar waarom 'lush of andere merken'. Dan moet je kiezen tussen 1 goed merk, en zoveel andere waar ook goede tussen zitten. Nee dan kies ik toch voor andere merken, waar lush bij zit, en onder andere ook rituals.

Haar

Krullend of stijl: Ik heb slag in mijn haar en wil al heel mijn leven stijl haar, het past gewoon beter bij me!

Knot of paardenstaart: Moeilijk want ik vind het allebei super mooi, maar ik ga voor een paardenstaart simpel omdat een knot me een raar hoofd geeft, het staat helaas niet bij mij :( wat wel jammer is want ik heb te dik en zwaar haar, dus mijn paardenstaarten zakken uit. En ik dans, klassiekere vormen, dus bij wedstrijden moet je een donutknot in, en dat staat mij echt verschrikkelijk! Zo erg! Maarja

Schuifspeldjes of clipjes: Lastig, want beide vallen ze bij mij uit, omdat ik zo zwaar en dik haar heb. Ik gebruik ze altijd voor mijn danswedstrijd en optredens (schuifjes) maar je raakt ze altijd kwijt, maar ze houden je knot goed dus ik ga voor schuifspeldjes.

haarlak of gel: sowieso haarlak! Ik gebruik dat altijd voor me knot, en het blijft super zitten!

Lang of kort: Lang! Ik ben gek op mijn lange lokken en heb het een keer kort geknipt, nou ik had nog nooit zo lang en zo hard gehuild! Zo verschrikkelijk vond ik het bij mij. Ik vind het al erg om puntjes bij te knippen omdat ik mijn haar niet kwijt wil!

Licht of donker: Donker, ik heb altijd al zwart haar gewild maar de kapper raadde het af omdat ik dan heel erg op een gothic zou lijken (ja zo zij ze dat ) dus had ik het semi permanent chocolade bruin geverft, en iedereen vond het zoveel mooier dan mijn eigen haarkleur (donkerblond). Het bleef pittig lang zitten ondanks de semi kleur, het hoorde 28 wasbeurten te blijven zitten, ik waste mijn haar elke dag en het bleef 6 maanden zitten! OMG! maar mijn haar pakt verf sowieso goed! Ik heb me haar in verschillende onnatuurlijk felle kleuren gehad en ondanks me donkerblonde haar bleef het altijd een maand zitten. en ook nog fel ook!

Lok of pony: Ik vind een schuine pony heel leuk!

Los of vast: Moeilijk moeilijk moeilijk! Vast vind ik wel mooi, maar los ook. Alleen ik vind mijn haar soms wat rommelig lijken als ik er geen masker in heb gedaan, dus dan liever vast. Alleen helaas moet ik mijn staart om de 5 minuten opnieuw doen omdat mijn haar zo dik en zwaar is!

Dit was mijn Dit of dat tag! Ik hoop dat je hem leuk vond!
LIefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!