vrijdag 1 augustus 2014

Mijn angsten

Hee!

Iedereen heeft angsten, de een verteld ze wel, de ander niet. Ik heb besloten mijn angsten met jullie te delen aangezien ik me er totaal niet voor schaam ofso. Veel meer mensen zijn bang voor de volgende dingen.

Oke als eerste, het ergste. Langpoten. Dus niet spinnen in het algemeen, vogelspinnen durf ik met gemak te hanteren en dat heb ik ook al heel vaak gedaan. Maar als ik een langpoot zie krijg ik totaal een black out. Volgendsmij is dit ook meer dan alleen een angst, zoals de meeste. Dit is gewoon echt een hele hele hele erge fobie. Ik hou van dieren, dus ook van langpoten. Maar niet in mijn zicht. Ik wil ook graag nog een psycholoog erbij halen om mij van mijn fobie af te helpen.
dit is wat er gebeurt als ik een langpoot zie: Ik zie de langpoot, ik begin direct helemaal te trillen, echt heel erg. Dan ga ik hyperventileren alsof er een vliegende koe voor me staan met een machine geweer. Dan begin ik automatisch te huilen en kan ik niks meer zeggen door het hyperventileren + huilen = adem te kort.
Zo gaat dat dus bij mij ongeveer

Dan het op een na ergste. Clowns. Ik weet niet waarom, als kind vond ik clowns helemaal geweldig. Maar ik heb het er niet zo meer mee. Ze zijn gesminckt ( hoe schrijf je dat? lol) en dan ook nog op zon manier dat het lijkt alsof ze zojuist een hapje mens hebben naar binnen gewerkt, aangezien hun hele mond rood is. Over de rest nog maar niet te spreken. Ik heb nog wel een heel grote faal actie. Ik liep hand in hand met een vriendin, en er kwam een clown op ons af en ik schrok zo erg dat ik op de grond viel en ik sleurde mijn vriendin er bij mee.

Als laatste, treinen. Ik weet niet of dit echt een angst is. Ik heb het er gewoon niet mee. Ze zijn groot en lawaaierig. Dodelijk...
Het instappen vind ik het engst, ben altijd bang dat de trein wegrijd. Zoals ik al zij het is niet echt een grote angst, maar meer beetje bang voor het grote ding dat daar voor je staat.

Wat zijn jouw angsten?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!