donderdag 31 juli 2014

Favorites: Muziek!

Heeyy

Mischien weet je al dat ik al 6 jaar fan van Avril Lavigne ben, dus duidelijk haar muziek is me favoriet, echt e favoriet. Aangezien het best logisch is, ga ik jullie mijn favorieten vertellen, ALS ik geen fan was geweest van Avril. Dus naast avril's muziek. Here we go!

Uncover - Zara larsson. Ik kende dit lied via dans. We deden hier een warming up op. Ze heeft een bijzondere stem, en ik vind de tekst heel mooi.


Best day of my life - american authors. Ook via dans, het is een heel vrolijk, leuk liedje.

Lullaby - Nickelback. Dit is de band van Avrils man. Dit lied is zo mooi, het gaat eigenlijk over depressieve mensen, dat ze moeten volhouden. En chad's stem is zo mooi. Zeker even checken! En ook hun liedjes Photograph en If today was your last day.

Broken hearted girl - Beyonce. Beyonce, iedereen kent haar wel. Ik ben niet een hele grote fan van haar stem, maar dit soort liedjes vind ik wel bij haar passen.

Emeli Sande - clown. Toen ik deze voor het eerst zag, dacht ik "he die ga ik luisteren, want ik ben bang voor clowns, lijkt me wel grappig" Maar ik had nooit verwacht dat het een emotioneel liedje zou zijn. Wel heel erg mooi!

Emeli Sande - Read all about it. Perfect liedje voor een dans! Emotie zit er in. Mooi gezongen. Maar ik denk dat iedereen dit liedje al kende

Little mix - These four walls. Echt een heel mooi liedje. Vooral de stemmen samen krijg je kippenvel van!

Bruno Mars - count on me. Vooral omdat het over vriendschap gaat, en kan ook over liefde gaan. Maar een hele goede soort van beste vriendin die in hawaii woont stuurde dit liedje naar mij en zij "this counts for you, i would do this for you" en ik vond het zo lief, dat ik het liedje ook gewoon niet kon verwijderen.

Dit waren mijn favorieten NAAST Avrils liedjes!

Wat zijn jou favo songs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!