woensdag 23 juli 2014

my life in pictures #1

Heey!
Veel bloggers doen een life in picture artikel, en ik vind het zelf heel leuk om te lezen. Niet te veel tekst, gewoon plaatjes!
Misschien vinden jullie het ook wel leuk. Laat het me weten als ik het vaker moet doen!
( ik had trouwens niet de mooiste kleding combi aann, maar was een beetje lui)

dinsdag 22 juli


Wakker! Voor dat ik ga ontbijten altijd nog even een goede workout! Ik kon zo snel mijn workout kleding niet vinden dusja, dan maar in cinematic style! let niet op mijn kattengezicht. Had ik even zin in. Heb wel vaker zo'n aparte bui.


Klaar met de workout en dan ontbijten! Nouja, ontbijten is het niet echt. Ik drink drinkboullion!


Nog even een lekkere wandeling met de hond!


longboard time!


lunch! Alweer drinkboullion


en toen ging ik hardlopen en dansen, heb ik alleen geen foto van. vergeten! Oops...


nog even op youtube, en een aantal blog's lezen.


en dan zelf op youtube! ik moet nog een video opnemen voor mijn nederlandse en engelse kanaal!


altijd nog even twitter checken, of mijn favo youtubers nog iets hebben getweet.
en toen ging ik weer workouten, waar ik ook geen foto van heb gemaakt... Ooopssss.

Ik hoop dat het een beetje intressant was, ik had namelijk best een saaie dag en had beter een andere dag kunnen kiezen. ik doe ooit nog wel een intressantere dag!

Liefs,
mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!