maandag 21 juli 2014

Abbey dawn!

Heey
sorry voor de late post met dit onderwerp, aangezien ik jullie eergisteren had beloofd de dag erna avrils kledinglijn te bespreken. Ik ben het vergeten, sorry!
Nouja dan nu maar.


Avril lavigne doet naast zingen nog veel meer, Ze heeft parfums, ze acteert, ze speelt instrumenten, Ze heeft een eigen foundation ( goed doel) maar niet te vergeten, Abbey Dawn. Haar kleding lijn, en mijn favoriete kleding.

Ten eerste als je je afvraagt waarom Abbey dawn, zo noemde haar opa haar vroeger. Ze had een hele hechte band met haar opa, die is helaas overleden maar ze heeft wel een liedje voor hem geschreven genaamd slipped away! Heel mooi en zeker waard om eens te luisteren.

Waarom ik Abbey dawn zo leuk vind?  Nouja ten eerste, het is de kledinglijn van me grootste idool en ze draagt de kleding zelf in het dagelijkse leven, videoclips en optredens, en ze heeft ze zelf ontworpen... wie wil dat nou niet?
Ten tweede is het echt helemaal mijn stijl, stoer rocker chick. En het is ook helemaal avrils stijl, want zoals avril zij: "Het is helemaal gebasseert op mijn eigen kledingstijl"

Ik heb zelf ongeveer 15 kleding items van AD ( afkorting) en nog een tas en een paar schoenen. Het is best veel voor iemand uit nederland, want hier is het echt heel erg moeilijk verkrijgbaar. Via haar eigen site kan ik niet bestellen, want dat komt uit amerika, dus je hebt geen ideal, en de verzendkosten zijn al ongeveer 50 euro en dan heb je ook nog douane kosten.
Ik had als eerste besteld bij top1shop.nl... ten zeerste af te raden! Er stond binnen 5 werkdagen geleverd in die tijd. Ik had het na 2 maanden nog niet binnen. Nergens op de site een telefoonnummer te vinden, mailtje gestuurt na nog een maand wachten nogsteeds geen antwoord op mail, en geen kleding. Nouja weer een mailtje gestuurt, weer ongeveer een maand verder, geen reactie. Toen weer een mail gestuurt met dreigen om naar de politie te gaan, en ja hoor antwoord. Dus als je dreigt worden ze bang. Toen eindelijk verzonden na 2 weken binnen, maar er miste 1 item. Ik had drie items besteld en ik kreeg er 2. Nouja die kreeg ik dus niet meer en ook geen geld. Oplichters.

Vanaf toen heb ik altijd bij dominiashop en gothelicious besteld. Heel vriedelijk, snel antwoord. Helaas niet zoveel abbey dawn als top1shop had, maar ach.

De schoenen heb ik ergens anders besteld, weet zo niet meer waar. Het was een schoenenwinkel. Zoek op google " schoenen abbey dawn bestellen" en als het goed is kom je er wel.

Mijn favoriete items van wat ik heb zijn de volgende ( dit is dus niet alles)

Mijn Abbey dawn jegging
Deze was alleen in maat s verkrijgbaar waar ik hem vandaan heb, en dat was ook meteen de laatste, maar toch op hoop van zegen besteld en hij paste. Ik moest wel een riem gebruiken, anders zakte hij af. Leuk detail is dat op de achterkant een heel klein nepzilveren skulletje zit van Abbey dawn.

Mijn what the hell tee ( black pink)
Nouja misschien ken je hem wel, het liedje What the hell van Avril. Nouja daar is dit shirt dus van:)

En dan mijn bonnie tee
Love it. Totally me!

Dan heb ik er nog veel meer, een legging, heel veel shirts, shorts. Maar ik ga niet alles laten zien.
Ik heb er nog wel een paar die ik niet heb, maar die ik echt heel erg graag zou willen, maar die je hier helaas niet hebt.

Deze hoodie, ik vind hem echt leuk vooral met de kortere mouwen, en de skull.

En dan deze nog, het vest waar dus achterop dat logo staat met " i always get what i want" wat ook een liedje van haar is.

Wat was jou favoriete item?

Liefs,
Mel





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!