zaterdag 19 juli 2014

Favoriete van forever21

Hee

Ik ben echt een fan van de winkel forever21 en nu hij eindelijk in nederland is, ( nu al paar maandjes) kan ik het niet laten jullie mijn favoriete items van de webshop te laten zien. Ik ga binnekort naar de winkel en dan ga ik een shoplog doen en favorites.


Ik ben een amerika fan, en ik hou dus van alles wat er met amerika te maken heeft, en dit shirtje is echt geweldig

Ik ben een strand, en zee meisje. Ik vind dat soort dingen echt geweldig, daarom vond ik dit shirtje wel heel erg toepasselijk.

Deze vond ik gek genoeg echt heel erg leuk! Terwijl ik helemaal niet zo van de fashion ben :D

Dit korte broekje vond ik heel leuk. Ik hou van high waisted shorts! Ze zitten heerlijk en in mijn geval zie ik er slanker in uit.

Dan was er nog een wit shirtje, met de tekst "i litteraly do not care" alleen de kwaliteit van die foto was echt bagger dus je zag niks, het was gewoon wit met zwarte, typmachine lettertype tekst.

Deze vond ik ook leuk, tewijl ik dus niet van de fashion ben. Je vraagt me misschien af waarom ik dan een soort van fashion blog heb. Omdat ik het wel leuk vind over te schrijven. Misschien vind ik daarom die shirts wel zo leuk hahah.

oehh totally me, de broek ook, maar het gaat om het shirt. "No sleep in the city" Ik wil dit shirt echt zo graag, ben helemaal in love.

dan had ik ook nog een hele mooie witte skaterdress, ik draag zelf liever geen jurkjes, alleen als het moet, als het te warm is en ik heb geen shorts meer, of als ik het een beetje rocker chick kan maken. Ook deze foto was echt slecht

Dit lijkt mij heel erg leuk op een shortje, dit model draagt het op een maxi skirt, maar dat zou ik persoonlijk niet dragen. Op een shortje lijkt ie' mij perfect!

Deze vond ik ook echt mooi! "i play it sweet" En dan een hoofdtelefoon van snoep! haha. Hoe toepasselijk

Wauw, venice beach. Een van mijn grootste dromen, toen ik deze zag kon ik ook niks anders dan mijn ogen wijd openen en met een big smile naar mijn computerscherm staren. Ik vind geel normaal niet zo'n mooie kleur, tis wel lekker zomers. Maar ik heb het geluk dat geel bij mij op een of andere manier heel erg flatteert.



Zelfde gevalletje als bij dat venice beach shirtje. "city of angels" los angeles<3

dan was er nog een leuk shirtje waar op stond "normal is boring" en dat is ook zon typisch mij shirtje, want ik ben alles behalve normaal :D
Dit was trouwens een crop top. ook slechte kwaliteit afbeelding

en nog een shirtje waar op stond " come closer, i dont bite" ik vond hem heel leuk, het was een grijs shirt met een hart waar dus de tekst in stond. ook slechte kwaliteit foto.

dan had ik nog echt hele leuke jurkjes, skater dresses, jurkjes met een soort godinnen look. echt mooi, maar allemaal slechte kwaliteit foto.

Mijn favoriet! een hello kitty crop top. Op de achterkant staat "hello" en op de voorkant een kat. I'm in love <3

Heel mooi, het lettertype sprak mij op een of andere manier aan, daardoor klikte ik erop. Je kijkt er snel naar

Deze vond ik erg leuk omdat ik zelf echt van zwart hou, gewoon omdat ik het mooi vind. Dit shirtje wil ik sowieso nog hebben wanneer het ooit in mijn maat is, want bijna alles is te groot, bijna alleen maar maat M en L. En heel af en toe kleiner. Nouja anders maar oversized'.

Dan deze mickey mouse crop. Wauwie. Echt super schattig!

Unicorns! wie houd er niet van Unicorns. voor de mensen die niet weten wat dat is, dat is dus engels voor eenhoorn. Eenhoorns zijn helemaal in en ik wil deze echt heel erg graag, alleen ik vind het model van het shirtje niet super voor mij. En natuurlijk, alleen verkrijgbaar in 2 maten groter dan mijn eigen maat.

Deze vind ik eigenlijk nog leuker dan de hello kitty crop... Oke niet leuker, maar deze staat op de 2e plek. I fell in love, Deze ga ik sowieso bestellen maakt mij niet uit of die oversized is.

Deze spreekt mij echt aan. Omdat ik al jaren bezig ben met mijn droom, naar amerika te verhuizen. En ik zal niet opgeven.

Dan had ik nog een super leuk paars kanten jurkje gezien, maar ook slechte kwaliteit.

en voor de rest was alles slechte kwaliteit

check zeker www.forever21.com uit of ga naar de winkel in amsterdam!

Wat was jou favoriete item?


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!