vrijdag 18 juli 2014

Leuke Bikini's

Heey!

Zoals jullie natuurlijk weten, is het zomer. Alleen op de plek waar ik woon zie ik er nog niet zoveel van.
Maarja zomer betekend strand, en strand betekend bikini's!
Ik ga jullie een aantal bikini's laten zien die ik leuk vind, en van winkels in nederland, en buitenland. Als ze bestelbaar zijn zet ik er een linkje bij. Ik probeer zoveel mogelijk nederlandse te doen, zodat ze makkelijker bestelbaar zijn



De eerste bikini is er eentje met een bloemenprintje, lekker zomers! Hij is van de H&M en hij kost 9,99
hier kun je hem bestellen

Dan deze, het is misschien geen bikini, het is een one shoulder badpak, maar ik vond hem er mooi en bijzonder uitzien. Ik zou normaal nooit een badpak dragen omdat het zo plakt, maar dit heeft een opening, en ziet er leuk uit dus ik zou mezelf dit wel zien dragen.
Ook deze is van de h&m en deze kost 19,95
hier kun je hem bestellen


Deze bikini is dus van de Forever21. Het is een strapless bandeau bikini, en hij is heel kleurrijk, hij deed me een beetje aan een zuurstok regenbook unicorn iets denken, vraag me niet waarom, maar ik moest hem gewoon hier bij zetten.
Verkrijgbaar bij de forever21 
Het topje is een  Reversible Fringe Bandeau met een tie-dye patroon voor 14,90 ( niet op voorraad, sorry:D)
Het broekje is een reversible tie dye bikini bottom en deze is 10,90
hier kun je hem bestellen

Dit is nog een bikini van de forever21, er zit er dus een in amsterdam, en je kunt ook bestellen.
Het topje is een tribal print double ruffle bandeau en het topje kost 14,90
Het broekje is een Tribal print bikini bottom en kost 6,93
hier kun je hem bestellen


Ik zal eerst 1 ding zeggen, ik zou dit nooit dragen, maar ik weet dat panterprint heel gelieft is dus waarom niet deze erbij zetten.
deze is ook van de forever21 en het topje is een bold leopard bandeau en kost 7,99
het broekje is een bold leopard string bikini bottom en deze is 8,90
Als je wilt weten hoe de achterkant van het broekje eruit ziet kun je hier kijken.

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. laat me weten wat jou favoriet was!

liefs, mel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!